خودرو

پیکاپ جک T9 دیزلی با گیربکس اتوماتیک در بلاروس عرضه شد


توزیع‌کننده رسمی جک اولین نسخه‌های تجاری از جک T9 دیزلی را با گیربکس اتوماتیک در بلاروس عرضه کرد. تقریباً تمام این پیکاپ‌های جدید به مشتریانی که پیش‌سفارش آن‌ها را ثبت کرده بودند تحویل داده شد.
جکT9 استانداردهای جدیدی برای لوکس بودن، راحتی و ارزش خرید در کلاس پیکاپ‌های چهارچرخ محرک تعیین می‌کند. از نظر ابعاد، این مدل به طور قابل توجهی بزرگتر از T6 و T8 پرو است. طول آن ۵.۳۳ متر، عرض آن ۱.۹۶ متر، ارتفاع آن ۱.۹۲ متر و فاصله محوری آن ۳.۱۱ متر است. این ابعاد حداکثر راحتی مسافر در کابین و تطبیق‌پذیری در حمل و نقل بار را تضمین می‌کند. محفظه بار T9 می‌تواند باری به طول ۱.۵۲ متر و عرض ۱.۵۹ متر را در خود جای دهد. گنجایش بار جک T9 معادل ۱ تن و ظرفیت یدک‌کشی آن ۳.۵ تن است.
T9 بر اساس نسل سوم پلتفرم پیکاپ جک ساخته شده است. استحکام پیچشی این پلتفرم بهبود پیدا کرده، در نتیجه ظرفیت بار افزایش یافته و همچنین سر و صدای خودرو هنگام رانندگی کاهش یافته است. ۴۸ درصد از بدنه T9 گالوانیزه است، که شامل عناصر زیرین و دیواره عقب کابین آن هستند.
طراحی شاسی جک T9 مانند T6 و T8 پرو است: در جلو یک سیستم تعلیق دوجناغی مستقل و در عقب یک محور پیوسته روی فنرهایی با چیدمان ۲+۳ قرار دارد. فاصله کف T9 از زمین ۲۱۰ میلی‌متر، زاویه حمله آن ۲۷ درجه و زاویه فرارش ۲۳ درجه است.
تمام چراغ‌های T9 ال‌ای‌دی هستند و چراغ‌های مه‌شکن در بالای آن‌ها قرار دارند. در جلوی خودرو از پلاستیک کاربردی استفاده شده است. جلوپنجره کاذب دارای الگوی لانه زنبوری افقی است. قسمت عقب محفظه بار با یک قفل مرکزی بسته می‌شود.

صندلی‌های جلو در مقایسه با سایر پیکاپ‌های کاربردی در بازار خیلی لوکس هستند. این موضوع درباره مواد مورداستفاده، سهولت در جابجایی، سیستم چندرسانه‌ای و حتی پنل ابزار که اکنون دو گزینه طراحی دارد، نیز صدق می‌کند.
تنها مشکلات T9 عدم تنظیم فاصله ستون فرمان و عدم وجود گرمکن برای فرمان و شیشه جلو هستند. از نقاط قوت کابین می‌توان به دکمه‌های فیزیکی کنترل تهویه، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و دارای گرمکن، نورپردازی محیطی، ۶ کیسه هوا و سانروف برقی اشاره کرد.
در صندلی‌های عقب همه چیز مانند یک پیکاپ تراک است. دریچه‌های هوا و پورت‌هایی برای شارژ گوشی وجود دارد، اما در یک سفر طولانی باید پیاده شوید و پاهای خود را استراحت بدهید. پشتی کمر خیلی پایین است و اگرچه پشت صندلی عمودی نیست، اما شیب آن برای نشستن راحت کفایت نمی‌کند. البته فضای پا به اندازه کافی وجود دارد.
جک T9 احتمالا به لطف سیستم چهارچرخ محرک، گیربکس اتوماتیک، شاسی مستحکم و موتور توربودیزل کم‌مصرف با گشتاور بالا در بازار بلاروس به موفقیت برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا