خودرو

هیجان بهار و تابستان با کارایی و قدرت تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

فصل تابستان و بهار شروع گشت و گذار در دنیای پیرامون‌مان است؛ از گردش‌های کوتاه در خیابان‌های شهر تا مسافرت‌های چندین روزه در دامنه کوه‌ها و شهرها. آنچه این سفر را مطبوع و دلپذیر می‌کند، غلبه بر گرمای هوا، عبور از ترافیک‌های طولانی و لذت بردن از زمانی است که در خودرو رانندگی می‌کنید.
به گزارش اقتصاد آنلاین، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید خودرویی است که در هنگام سفرهای شهری برای رسیدن از خانه به محل کار و گریز از ترافیک کلافه کننده در خیابان‌ها که با وجود گرمای هوا و صدای بوق خودروهای ناراضی، تجربه رانندگی را دلپذیرتر می‌کند؛ این سناریو در تجربه های خارج از شهر هم با تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید بسیار متفاوت خواهد بود اگر از قدرت، شتاب و بازدهی بالاتر نسبت به هر خودروی بنزینی دیگری استفاده نمایید.
این خودرو پلاگین هیبرید با ظرفیت باطری ۱۹.۲۷ کیلو وات ساعت قادر است در هنگام رانندگی در سطح شهری مانند تهران یا کلان‌شهرهای دیگری مانند تبریز، اصفهان و مشهد انرژی خالص الکتریکی را تا ۷۵ کیلومتر در اختیار شما بگذارد.
برای شروع این زندگی پاک، در پارکینگ خانه خودرو خود را در مدت زمان کوتاهی شارژ می کنید و در رفت و برگشت پاک و سبز به خانه رانندگی شما در سکوتی دلپذیر انجام خواهد شد.
مجموع قدرت موتورهای بنزینی و برقی در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به حدی است که شتابی کم نظیر و ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. سیستم این خودرو در مسیرهای هموار و سرعت‌های متوسط شارژ باتری را هم با استفاده از موتور بنزینی انجام می‌دهد و حداکثر تا ۹۵۰ کیلومتر پیمایش می‌کند که زمان شما را ذخیره خواهد کرد.

سیستم تهویه مطبوع تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید از نوع دو کاناله است‌ و مسیرهای تهویه هوا با استفاده از دریچه‌های متعدد برای ردیف‌های دوم هم در نظر گرفته شده است که ضمن لذت بردن از سکوت و آرامش درون خودرو، در دمای مناسب از هیاهوی خیابان‌ در امان خواهید ماند.
صندلی های تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید از راحتی مناسبی برخوردار هستند و سرنشینان را به خوبی در بر می‌گیرند. صندلی‌های ردیف جلو با امکان تنظیم برقی در شش جهت و تنظیم موقعیت گودی کمر در چهار جهت در بهترین موقعیت برای شما قرار می گیرند. سرد کن و گرم کن ردیف جلو نیز این شرایط را مطبوع تر خواهد کرد. در ردیف دوم نیز امکان تنظیم صندلی در چهار جهت یک امکان مناسب برای سفرهای خانوادگی برای هر یک از اعضای خانواده خواهد بود.
سیستم‌های هوشمند دستیار راننده (ADAS) این خودرو پلاگین هیبرید از جمله سیستم نگه داشتن خودرو در خطوط، سیستم کمک راننده در شرایط تراکم ترافیک، سیستم کمکی کروز یکپارچه، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین و همچنین هشدار برخورد از عقب اشراف، آمادگی و آرامش شما را در برخواهد داشت.
کلاستر یک پارچه و ۲۴.۶ اینچی این کراس اوور پلاگین هیبرید منجر به افزایش دسترسی و راحتی شما در هنگام استفاده از امکانات خودرو است که در صفحه نمایش آن دیده می‌شود. فعال کردن دسترسی به تلفن همراه در سیستم عامل اندروید یا IOS امکان اشتراک گذاری محتوای تلفن همراه را با نمایشگر خودرو برقرار می‌کند.
همچنین شارژر بی سیم در درون خودرو در هنگامی که شارژر تلفن همراه خود را فراموش کرده‌اید، به راحتی در دسترس شماست.
برای تکمیل آرامش شما در شرایطی که از سروصدا و گرمای محیط در امان هستید، سیستم صوتی  باکیفیت سونی که در هشت نقطه نصب شده و با نورپردازی ۶۴ رنگ در درون کابین و همچنین موقعیت رانندگی شما هماهنگ شده است، می‌تواند رانندگی دلپذیری را برای شما فراهم کند.
تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با ۹ حالت رانندگی که به صورت هوشمند و خودکار در شرایط و محیط‌های مختلف انجام می‌شود، بهترین گزینه برای سفرهای شهری و مسافرت‌های خانوادگی است و با گارانتی ۷ ساله فونیکس NEV با شرایط امروزی و خواسته‌های مصرف کنندگان تطبیق پیدا کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا