خودرو

افت چند میلیونی «کوییک دنده‌ایS» در ۲۴ ساعت+ جدول قیمت

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز (چهارشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۴) در مقایسه با روز گذشته نوسان چندانی را تجربه نکرد و قیمت اکثر خودروها ثابت ماند و «کوییک دنده‌ایS» بیشترین تغییر قیمت را تجربه کرد.
به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی بازار خودرو در ۸ خرداد ۱۴۰۴ نشان می‌دهد که اکثر خودروهای پرطرفدار داخلی با ثبات قیمت روبرو بوده‌اند. با این حال، برخی از خودروها با افزایش قیمت و دو خودرو نیز با رشد اندک قیمت در بازار مواجه شده‌اند. به گفته فعالان بازار خودرو، کاهش نرخ دلار در دو روز گذشته (۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۴) تاثیر خود را بر بازار خودرو نشان داد و با این شرایط بازار افت قیمت را تجربه کرد.
بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک دنده‌ایS» با افت ۹ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و بیشترین کاهش قیمت را در میان محصولات ایران‌خودرو و سایپا تجربه کرد و «شاهینG» هم افتی ۵ میلیونی داشت.
در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.
براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم بدون تغیی  در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومانی شد و نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود. از سوی دیگر در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» امروز ۹۸۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۳ میلیونی داشت و «رانا پلاس» هم ۶۳۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت ۲ میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» تنها خودرویی بود که رشد قیمت داشت و در بازار با افزایش ۵ میلیونی ۸۵۵ میلیون قیمت گذاری شد.

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.
براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۷۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی ۵ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم با افت ۹ میلیوی در بازار ۴۳۴ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۷ میلیون تومان قیمت‌ خورد و بدون تغییر ماند و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم در بازار امروز ۵۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا