خودرو

شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا در ۱۴۰۳

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم درباره کوییک و خرید اقساطی آن از سایا خودرو را بررس کنیم.
کوییک یا همان سایپا ۲۱۲، یکی از خودرو‌های تولیدی شرکت خودروسازی سایپا محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۵ تولید و سپس به بازار عرضه شده است. این خودرو هاچ‌بک کاملا ایرانی از انواع مدل‌های دنده‌ای، اتومات و کوییک R تولید می‌شود. بخوانید… (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده! قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار اختلاف قیمت ساینا کارخانه و بازار؛ سود ۱۰۰ میلیونی از پیش‌فروش سایپا
به گزارش برترین ها، کوییک سومین خودرویی است که بر اساس پلتفرم X ۲۰۰ سایپا تولید شده است و به نوعی مدل هاچبک ساینا و ورژن کراس تیبا ۲ به حساب می‌آید.
از جمله روش‌های محبوب برای دستیابی به یک ماشین، فروش خودرو تحویل فوری آن به صورت اقساطی است. شرکت سایا خودرو با ارائه خودرو‌های داخلی و خارجی و شرایط فروش اقساطی خودرو، به خانواده‌های ایرانی کمک می‌کند. بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید خودرویی را به صورت اقساطی بخرید، به وب سایت شرکت سایا خودرو مراجعه کنید. سایپا، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی ایرانی، در اسفند ماه ۱۳۹۵، مدل کوییک را برای نخستین بار به بازار معرفی کرد. این خودروی چابک با بدنه هاچ‌بک، همچنان در خط تولید این شرکت قرار دارد و طرح خرید اقساطی برای آن وجود دارد.
با گذشت زمان و استقبال زیاد مردم از این خودرو، شرکت سایپا مدل‌های دیگری از خودروی کوییک تحت نام‌هایی مانند کوییک R، کوییک معمولی، کوییک S و همچنین کوییک اتومات را به بازار خودروفروشان عرضه کرد. خودروی قابل قبولی که طرح خرید اقساطی برای آن وجود دارد، روز به روز طرفداران بیشتری جذب خود می‌کند.
نوعی دیگر از این خودرو، کوییک R است که پس از توقف خط تولید سیتروئن C۳ به بازار عرضه شد. نام آن از رنگ‌های مختلفی که در آن استفاده می‌شود، گرفته شده است. این روزها، با استقبال مردم از خرید و فروش کوییک اقساطی مدل R، این خودرو در بازار پر رونقی به سر می‌برد.
مدل کوییک S یکی دیگر از جدیدترین اعضای خانواده کوییک است که در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه شد. این خودرو با اصلاحاتی برای برطرف کردن نقص‌های مدل‌های قبلی تولید شده است و طرح فروش اقساطی سایپا برای آن وجود دارد.
مدل کوییک اتومات، با سیستم گیربکس CVT، از سال ۱۳۹۷ تا به حال در بازار موجود بوده است. این خودرو در مدل فول پلاس با تجهیزات اضافی مانند دنده اتوماتیک، فرمان برقی و سایر امکانات، ارائه شده است. اگر چه قیمت مدل اتومات از مدل‌های معمولی بیشتر است، اما این خودرو با طرح فروش اقساطی، گزینه‌ای مناسب برای خریداران است.
با این توضیحات، شرکت سایا خودرو به خرید اقساطی خودرو‌های سایپا اقدام می‌کند. انتخاب از بین مدل‌های کوییک، در تناسب با نیاز و سلیقه شما و با آگاهی از ویژگی‌ها و قیمت‌ها، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین خودرو را انتخاب کنید.
خودرو کوییک دارای یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۱.۵ لیتر و آرایش خطی است که به صورت گسترده در انواع خودرو‌های سایپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور با یک میل سوپاپ در بالا و دریچه گاز برقی مجهز شده و حداکثر قدرت تولیدی آن برابر با ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر می‌باشد. از این موتور بر روی خودرو‌هایی همچون تیبا، ساینا و تیبا ۲ استفاده می‌شود و نسبت به پراید ارتقاء یافته است.
در خودروی کوییک اتوماتیک، موتور مجهز به یک گیربکس CVT می‌باشد، در حالی که در مدل‌های دنده‌ای و سری R از گیربکس ۵ دنده دستی استفاده می‌شود. فرمان در مدل اتوماتیک با سیستم برقی عرضه شده است و، اما در مدل دنده‌ای از سیستم هیدرولیک استفاده می‌شود. با توجه به ویژگی یک خودرو هاچ‌بک، خرید اقساطی ساینا نیز برای افرادی که به صندوق عقب نیاز دارند، در نمایندگی فراهم شده است.
برای خرید خودروی کوییک، می‌توانید از طریق وب سایت شرکت سایپا خرید این خودرو را انجام دهید. همچنین می‌توانید با مراجعه به نمایشگاه‌های خودرو، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق خرید نقدی آن را تهیه کنید.
همچنین، سایا خودرو با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو مدل کوییک سال ۱۴۰۱، به مشتریان این امکان را می‌دهد که خودروی مورد نظر خود را با پرداخت مبلغی کمتر از قیمت اصلی آن، به صورت اقساطی تهیه کنند. شما می‌توانید تعداد اقساط و مدت زمان بازپرداخت را انتخاب کرده و پس از پرداخت اقساط معین، مالک اصلی خودرو شوید.
برای خرید خودرو از طریق فروش اقساطی کوییک، شما نیاز به ارائه ضامن خواهید داشت. اما باید توجه داشت که در صورت تمایل به دریافت مهلت بیشتر برای بازپرداخت اقساط، مبلغ نهایی پرداختی نیز افزایش خواهد یافت. برای اطلاعات بیشتر و خرید خودرو ایرانی مدل کوییک، می‌توانید با سایا خودرو تماس بگیرید و شرایط خرید را دریافت کنید.
نسخه‌های مختلف کوییک از جمله کوییک پلاس اتوماتیک، دنده‌ای و سری R شباهت زیادی به طراحی ساینا دارند. چراغ‌های نصب شده روی این خودرو نیز شبیه چراغ‌های ساینا هستند. این خودرو در واقع یک ترکیب و فیس لیفت شده از تیبا و ساینا است؛ با این حال طراحی جلوی خودرو و پنجره‌ها تغییر کرده‌اند. همچنین طراحی تریم دودی درون کوییک الهام گرفته از ساندرو استپ وی است.
پروژکتور‌های کوییک در عمق سپر نصب شده‌اند و ورودی هوا در وسط سپر طراحی شده است. همچنین محافظ نقره‌رنگ زیر سپر جلوی سایپا کوییک نیز وجود دارد. چراغ‌های نئون در چراغ‌های عقب این خودرو یکی از نکات جالب طراحی خارجی آن است. به‌طورکلی، کوییک به طور ویژه در نمای عقب هاچ‌بک شده ساینا به حساب می‌آید. شرکت سایپا در طراحی کوییک نسبت به ساینا و تیبا پیشرفت قابل توجهی داشته است.
با نگاه به داخل کابینه کوییک، می‌توان تغییرات این خودرو نسبت به سایر خودرو‌های ساخته شده توسط سایپا را مشاهده کرد. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش ۷ اینچی در قسمت میانی کنسول قرار دارد. برای نصب این صفحه نمایش، کنسول کمی به سمت پایین کشیده شده و تفاوت ظریفی با کنسول ساینا دارد.
این صفحه نمایش علاوه بر پخش فایل‌های صوتی و تصویری، دارای یک کامپیوتر سفری برای مسیریابی است. یکی دیگر از تفاوت‌های طراحی داخل کابینه کوییک نسبت به تیبا و ساینا، مکان قرار گرفتن دکمه‌ها روی فرمان است. دکمه‌های سمت چپ برای کنترل سیستم صوتی و دکمه‌های سمت راست برای کنترل سیستم کروز هستند. امکان خرید اقساطی کوییک، فرصت خوبی برای خرید این خودرو فراهم کرده است.
همانطور که در این بخش خواندیم، خودروی کوئیک موجود در تیپ‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود و برای این مدل‌ها فروش اقساطی ممکن است مورد دسترس باشد. اما باید توجه داشت که یافتن مرکز معتبر برای خرید اقساطی کوئیک در تهران ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد.
فروش اقساطی کوئیک به انواع مدل‌های آن، از جمله مدل R، ساده، S و اتوماتیک، توسط شرکت سایا خودرو ارائه می‌شود. این شرکت معتبر مهلت پرداخت اقساط را از ۱ تا ۳ سال برای خریداران فراهم کرده و جدول فروش اقساطی کوئیک را نیز ارائه داده است.
با مراجعه به وب‌سایت شرکت ذکر شده، شما می‌توانید به خرید اقساطی کوئیک با شرایط انعطاف پذیر و تحویل سریع، با مهلت اقساط طولانی مدت میان ۱۵ تا ۳۰ ماهه دست یافته و انواع مدل‌های مورد نظر خود را تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اقساطی سایپا، می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا