خودرو

خدمات خودرویی صباغی شامل چه مواردی می شود؟

عصر خودرو- اگر برای تعمیر و یا سرویس خودروی خود به دنبال امداد خودرو شمال تهران و یا امداد خودرو شرق تهران می‌گردید، پیشنهاد ما این است که حتماً این مطلب را مطالعه کنید.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ما در این مطلب خدمات خودرویی صباغی را به شما معرفی خواهیم کرد. تحت نظر این مرکز شما می‌توانید بهترین خدمات را برای سرویس و یا تعمیر خودروی خود دریافت نمایید بدون اینکه نگران هزینه و یا دریافت خدمات بی کیفیت باشید.
مروری بر خدمات خودرویی صباغی
با توجه به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت ایران شناخته شده و شهر بسیار بزرگی است، بنابراین امداد خودرو‌هایی که در زمینه سرویس و یا تعمیر خودرو‌ها فعالیت دارند، باید در اقصی نقاط تهران حاضر باشند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند خدمات را برای مشتریان ارائه کنند. به همین دلیل امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو شرق تهران خدمات خودرویی صباغی را ارائه می‌کند. این خدمات عبارتند از:
تعمیرکار سیار
همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد شهر تهران شهر بزرگ و پر ترافیکی است. هر بار که شما می‌خواهید به امداد خودرو بروید زمان زیادی از شما گرفته می‌شود. حتی همین ترافیک‌ها ممکن است باعث آسیب به ماشین شوند. یکی از خدمات خودرویی صباغی، تعمیرات در منزل تحت نظر تعمیرکار سیار است. برای سرویس و حتی المقدور تعمیر خودرو، ما خدمات را در منزل خود شما ارائه می‌کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با امداد خودرو شمال تهران و یا امداد خودرو شرق تهران تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.
خدمات مربوط به شارژ و تعویض باتری
باتری خودرو طول عمر مفید خاص خود را دارد. اما ممکن است به دلیل استفاده بیش از اندازه و یا حتی نادرست از خودرو شارژ آن خیلی زودتر از معمول تمام شود و یا حتی طول عمر مفید آن خیلی زودتر از دست برود.
در چنین شرایطی شما یا باید دوباره باتری را شارژ کنید و یا نیاز است یک باتری اصل بر روی خودروی خود قرار دهید. بخشی از خدمات خودرویی صباغی مربوط به این زمینه می‌باشد. ابتدا تعمیرکاران ما وضعیت باتری را بررسی خواهند کرد. اگر مطمئن شوند باتری همچنان سالم است و فقط شارژ آن به پایان رسیده، با باتری به باتری، خودروی شما را به راه خواهند انداخت. اما اگر باتری منقضی شده باشد، یک باتری سالم بر روی خودرو قرار می‌دهند و گارانتی آن را در اختیار شما قرار خواهند داد تا مطمئن شوید این باتری اصل و اورجینال می‌باشد. به هر حال به شما حق می‌دهیم نگران باتری‌های چینی در بازار باشید. ولی تحت نظر امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو شرق تهران به هیچ عنوان ردی از قطعات چینی را در خودرو خود مشاهده نخواهید کرد.
ارائه خدمات مربوط به یدک‌کش
اگر ماشین شما تصادف‌ کرده و یا خراب شده باشد، آیا می‌دانید اگر یدک کش به صورت حرفه‌ای ماشین را جابجا نکند آسیب‌های بیشتری به آن وارد خواهد شد؟ به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم از یدک کش‌هایی که در امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو شرق تهران هستند استفاده کنید. در واقع این قبیل از خدمات خودرویی صباغی تحت نظر افرادی انجام می‌شود که کاملاً حرفه‌ای می‌توانند با یدک کش خودرو را جابجا کنند. پس آسوده خاطر خواهید بود که به خودروی شما هیچ آسیبی وارد نخواهد شد.

استفاده از قطعات اورجینال و اصل
باید این واقعیت را بپذیریم که در اثر تصادف‌ یا عدم استفاده درست از خودرو، برخی از قطعات آن آسیب می‌بیند. امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو شرق تهران متعهد می‌شود ابتدا وضعیت سلامت قطعات را بررسی کند. در صورتی که امکان تعمیر وجود داشت، خدمات انجام می‌شود. برای ما بسیار مهم است که قطعات اصلی بر روی خودرو حفظ شوند. اما در صورتی که قطعه‌ای به طور کامل از کار افتاده باشد، ما به شما اطمینان می‌دهیم که از قطعات اورجینال برای راه‌اندازی خودرو استفاده خواهیم کرد. این قبیل خدمات خودرویی صباغی نیز با گارانتی انجام خواهد شد. یعنی گارانتی قطعه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
پنچرگیری خودرو
شاید تصور کنید پنچرگیری کار بسیار راحتی است ولی برای خانم‌ها واقعاً سخت و اذیت‌کننده می‌باشد. به همین دلیل در گروه خدمات خودرویی صباغی، پنچرگیری خودرو نیز مشاهده خواهید کرد. در هر کجای تهران که با مشکل پنچر شدن خودرو مواجه شده‌اید، کافی است با امداد خودرو شمال تهران یا امداد خودرو شرق تهران تماس بگیرید. ما در اولین فرصت ممکن تعمیرکاران را به محل اعزام خواهیم کرد تا خودرو را برای شما پنچرگیری کنند.
کلام آخر
تهران امداد کار یکی از معروف‌ترین امداد خودرو‌ها در تهران است که خدمات مربوط به امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو شرق تهران را به صورت ۲۴ ساعته برای شما ارائه می‌کند. برای استفاده از خدمات خودرویی صباغی کافی است با ما تماس بگیرید. در هر زمان از شبانه روز، درخواست خود را با ما در میان بگذارید. در اولین فرصت ممکن، تعمیرکار به محل اعزام می‌شود و خودروی شما را تعمیر خواهد کرد. حتی اگر نیاز باشد خودرو را به محل منتقل کنیم، جابجایی را با یدک کش برای شما انجام خواهیم داد و بعد از اتمام تعمیرات، به شما اطلاع می‌دهیم تا برای بردن خودروی خود اقدام کنید. تهران امداد کار تمامی هزینه‌ها را براساس نرخ اتحادیه محاسبه می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات امدادی مورد نیاز خود به وب سایت رسمی تهران امداد کار به نشانی اینترنتی www.tehran-emdadcar.com مراجعه نمایید.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا