خودرو

مشکلی در تولید و توزیع تایر وجود ندارد

عصر خودرو- عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: مشکلی در تولید و توزیع تایر نداریم و اکنون با برقراری تعادل، بازار در آرامش قرار دارد و صفی برای خرید نیست.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، جمال میرزایی اظهار داشت: هر فردی می‌تواند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید تایر در حلقه‌های مختلف کند و کمبودی در بازار نیست.
عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران ادامه داد: بازار تولید و عرضه تایر در تعادل است و اختلاف قیمت قابل توجهی بین تایر دولتی و آزاد وجود ندارد.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیش ثبت نام تایر دولتی، گفت: این سامانه به خاطر مشکلاتی زیرساختی در برخی مواقع قطع و دارای مشکلاتی است.
میرزایی بیان داشت: عده‌ای فکر می‌کنند اختلاف زیادی بین قیمت تایر دولتی و آزاد وجود دارد، از این رو اقدام به ثبت نام و خرید تایر دولتی و احتکار آن می‌کنند، بدون اینکه مصرف‌کننده واقعی باشند؛ همین امر منجر به بروز صف‌های طولانی، مشکلات و در نهایت نارضایتی مردم می‌شود.
وی تاکید کرد: این نوع خریداران به دنبال سود و دلالی هستند هر چند که آرامش بازار را به هم می‌زنند و برای مصرف‌کنندگان واقعی مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. این حرکت دلالان باعث ایجاد فضای روانی و التهابی در بازار می‌شود که نشات گرفته از نرخ‌گذاری دستوری است.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا