خودرو

تصاویر جدید پیکاپ BYD منتشر شد + عکس


اولین پیکاپ شارک از بی وای دی به زودی در مکزیک عرضه می شود.
بر اساس منابع رسمی، پیکاپ جدید بی وای دی با نام شارک، در تاریخ ۱۴ می به وقت محلی در مکزیک به طور رسمی عرضه خواهد شد. این خودرو بر پایه پلتفرم DMO بنا شده و اولین پیکاپ جدید با انرژی تازه از بی وای دی محسوب می شود.
شکل کلی جلوی خودرو نسبتاً مربعی است و لوگوی بزرگ بی وای دی آن چشمگیر به نظر می رسد. چراغ های جلو طراحی مستطیلی دارند و بر اساس تصاویر قبلی، این خودروی جدید به نوار چراغ LED مجهز خواهد شد. قسمت پایینی جلو نیز دارای یک سپر ضدگردوغبار نقره ای رنگ است که ظاهر قدرتمند آن را بیشتر برجسته می کند.
این خودرو جدید دارای رینگ های دو رنگ و تایرهای پرفایل بزرگ است که همراه با ارتفاع زیاد از سطح زمین، انتظار می رود توانایی خوبی در مسیرهای ناهموار داشته باشد. انتهای عقب از چراغ های نواری بهره می برد و چراغ های هر دو طرف طراحی مستطیلی دارند که با لوگوی بزرگ بی وای دی در جلو همخوانی دارد. علاوه بر این، خودرو دارای پله های کناری، ریل های سقفی و باربند روی سقف نیز هست.

این خودرو جدید دارای صفحه نمایش دیجیتالی و یک نمایشگر بزرگ کنترل مرکزی است. فرمان چهار پره آن نیز طراحی منحصربفردی دارد. کابین داخلی بیشتر در رنگ مشکی است و تعدادی لکه های نارنجی رنگ، لمسی جوان و ورزشی به آن می بخشد. علاوه بر این، می بینیم که یک سری اهرم ها/دکمه ها پشت اهرم دنده تعبیه شده اند که حس یک خودروی آفرود حرفه ای را القا می کنند.

انتظار می رود پیکاپ شارک بی وای دی با دو گزینه محرک ارائه شود: یک مدل هیبریدی پلاگین و یک نسخه کاملاً برقی. این خودروی جدید بر پایه پلتفرم DMO ساخته شده که یک پلتفرم آفرود هیبریدی با محرک الکتریکی به عنوان منبع اصلی قدرت است. بر اساس گزارش های قبلی، این پلتفرم از موتورهای ۱.۵ و ۲.۰ لیتری با حجم مختلف پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت تخلیه ۶ کیلووات خارجی، شارژ ۲۰ کیلوواتی درجا، و عملکرد شارژ امدادی V2V (خودرو به خودرو) را دارد. علاوه بر این، انتظار می رود این خودرو جدید به سیستم تعلیق فعال هیدرولیکی و آینه دید عقب پخش زنده مجهز باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا