خودرو

شرایط فروش نقدی کی ام سی A5 با تحویل ۶۰ روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳


شرکت کرمان موتور شرایط جدیدی را برای فروش نقدی محصول کی ام سی A5 مدل ۱۴۰۳ در نظر گرفته است. این خودرو در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک و قهوه‌ای متالیک عرضه می‌گردد , با قیمت مصوب ۱,۲۸۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان به صورت نقدی به فروش خواهد رسید.
نکته حائز اهمیت در این طرح فروش نقدی، عدم اعمال هرگونه سود مشارکت یا جریمه انصراف می‌باشد. در صورت تاخیر در پرداخت وجه، جریمه‌ای معادل ۳ درصد ماهیانه برای مشتریان لحاظ خواهد شد.
شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا روز ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. روش ثبت نام به صورت اینترنتی و زمان تحویل خودروها ۶۰ روز کاری می باشد.

برند ایتالیایی SVVM که پیش از این به تولید موتورسیکلت می‌پرداخت، توسط شرکت چینی شین‌ری احیا شد و نام آن به SWM تغییر کرد. اولین محصول این برند پس از احیا، کراس‌اوور کوچک SWM G01 بود که در دو نسخه ساده و اسپرت (G01F) عرضه شد. این خودرو در ایران از سال ۱۳۹۹ تا نیمه ۱۴۰۰ توسط سیف خودرو مونتاژ و عرضه می‌شد، اما به دلیل مشکلات این شرکت، تولید آن متوقف شد.
اکنون پس از چند سال، امتیاز تولید SWM G01 به کرمان موتور منتقل شده است. این شرکت قصد دارد تنها نسخه اسپرت این خودرو یعنی G01F را با نام KMC A5 تولید کند. KMC A5 از نظر طراحی ظاهری و داخلی دقیقاً مشابه G01F خواهد بود. از نظر فنی نیز این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۳۷ اسب بخاری و ۲۱۲ نیوتن متری مجهز است، اما تغییر گیربکس از ۶ سرعته اتوماتیک به ۷ سرعته دوکلاچه را تجربه کرده است.
در بخش امکانات رفاهی و ایمنی، KMC A5 مشابه G01F است و دارای تجهیزاتی چون ۶ کیسه هوا، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، صندلی‌های چرمی برقی، سانروف، سیستم چندرسانه‌ای و دوربین‌های کمکی خواهد بود. با توجه به پیشینه مثبت G01 و شبکه گسترده خدمات پس از فروش کرمان موتور، انتظار می‌رود KMC A5 بتواند در سگمنت خود جایگاه خوبی در بازار کسب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا