خودرو

شرایط فروش بهمن موتور، اردیبهشت ۱۴۰۳

. شرایط فروش بهمن موتور شامل محصولات مختلف این گروه است که متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب و تکمیل وجه آن‌ها اقدام نمایند.
شرکت بهمن موتور یک بخشنامه فروش کامل را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر کرد. شرایط فروش بهمن موتور شامل محصولات مختلف این گروه است که متقاضیان می‌توانند نسبت به انتخاب و تکمیل وجه آن‌ها اقدام کنند. خودرو‌های فیدلیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم در این بخشنامه فروش حضور دارند. بخوانید… چرا هونگچی H ۵ در بازار خریدار ندارد؟! حضور سه خودروی جذاب پس از ۶ سال در بازار؛ برند محبوب به ایران بازگشت کاهش قیمت خودرو؛ فرش قرمز برای سقوط دلار
به گزارش دیجیاتو، متقاضیان خرید خودرو‌های گروه بهمن از سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲، قادر به شرکت در این بخشنامه هستند. این گروه از متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۴ پنجشنبه هفته پس از آن یعنی دهم خردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند. فرآیند ثبت‌نام صرفا به‌صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.
شرایط فروش بهمن موتور برای اردیبهشت ۱۴۰۳:

بهمن موتور طی هفته‌های گذشته با ارائه شرایط تبدیل تعهدات، از متقاضیان خرید خودرو‌های دیگنیتی و فیدلیتی خواسته بود تا خودرو انتخابی را به ریسپکت تغییر دهند. افرادی که نسبت به تبدیل تعهد خود اقدام نکرده باشند، اکنون می‌توانند خودرو ثبت‌نامی را از طریق این بخشنامه فروش خریداری کنند. البته همانند ریسپکت، قیمت فیدلیتی و دیگنیتی نیز طی روز‌های نخستین سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.
جدیدترین خودرو حاضر در این لیست، فیدلیتی پرستیژ است. فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری با نام جتور است و برادر همسان چری تیگو ۷ محسوب می‌شود. نسل اول این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم، از نظر ساختار فنی شباهت کامل با نسل اول چری تیگو ۷ داشت. نسل دوم این خودرو که با نام فیدلیتی پرستیژ به بازار ما آمده است نیز مشخصات فنی مشابهی با تیگو ۷ پرومکس دارد. رقابت میان فیدلیتی پرستیژ و تیگو ۷ پرومکس در آینده نزدیک، یکی از مقایسه‌های جذاب بازار ایران در بخش خودرو‌های مونتاژی را تشکیل خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا