خودرو

جزئیات فراخوان ام وی ام X۵۵ پرو

مدیران‌خودرو پس از وقوع حادثه کنده‌شدن اکسل عقب یک خودرو، اکنون فراخوان ام وی ام X۵۵ پرو را به صورت سراسری اعلام کرده است.
طی هفته‌های گذشته شاهد تصادف ناگوار یک ام وی ام X۵۵ پرو در اتوبان کاشان بودیم که به خارج‌شدن اکسل عقب خودرو انجامید. پس از بروز این اتفاق و فشار افکار عمومی برای پاسخگویی، مدیران‌خودرو فراخوان ام وی ام X۵۵ پرو را برای بررسی و رفع مشکلات این خودرو اعلام کرده است. بخوانید… توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند شرایط فروش مدیران خودرو، اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول قیمت
به گزارش دیجیاتو، شرکت مدیران‌خودرو در جریان یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد: «این مجموعه در پی رخداد یک حادثه هولناک و تلخ مربوط به کنده‌شدن اکسل عقب یکی از خودرو‌های مدل پرفروش X۵۵ پرو در جاده قم به اصفهان، تصمیم گرفته است تا اولین فراخوان سراسری خودرو را در سطح کشور برگزار کند. این اقدام با هدف بررسی دقیق، همه‌جانبه و فراگیر تمامی خودرو‌های تولیدی از این مدل صورت می‌گیرد. همچنین رفع کامل هرگونه نگرانی، ابهام و تردید خریداران گرامی در خصوص ایمنی و کیفیت این محصول نیز از اهداف فراخوان است.»
جزئیات فراخوان ام وی ام X۵۵ پرو به شرح زیر است:
این فراخوان از تاریخ ۱۸ اردیبهشت لغایت ۶ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود. فراخوان از ۸ صبح تا ۸ شب، به صورت یک‌سره در همه نمایندگی‌های ام‌وی‌ام و فونیکس در سراسر کشور برقرار است.
این طرح همه‌روزه تعریف شده و حتی در روز‌های تعطیل برقرار است.
هر خودرو X۵۵ پرو فروخته‌شده از ابتدای عرضه به بازار تاکنون، همگی مشمول این طرح هستند.
این طرح کاملا رایگان بوده و وجهی از مالکین خودرو دریافت نخواهد شد.
تولید نسل جدید ام وی ام X۵۵ با پسوند پرو، از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است. مدیران‌خودرو به لطف شرایط منعطف فروش، موفق شد تا طی دو سال، حدود ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو را در سراسر کشور به فروش برساند. این خودرو از نظر طراحی داخلی و خارجی تغییرات بسیاری را نسبت به مدل اولیه خود تجربه کرده بود. این تغییرات مثبت باعث شد تا ام وی ام X۵۵ پرو مورد توجه مصرف‌کننده ایرانی قرار گیرد.
مدیران‌خودرو پس از وقوع حادثه کنده‌شدن اکسل عقب در اتوبان کاشان، ابتدا یک اعلامیه مختصر منتشر کرد. در این اعلامیه از مالکان ام وی ام X۵۵ پرو خواسته شده بود تا بارکد اکسل عقب خودرو را چک کنند و در صورت مطابقت با کد‌های اعلام شده، برای تعویض آن اقدام نمایند. بااین‌حال افزایش فشار افکار عمومی بر مدیران خودرو باعث شده است تا این شرکت تصمیم به انتشار یک فراخوان سراسری بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا