خودرو

فونیکس تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ وارد بازار شد، با قیمت ۶۴۴ میلیون تومان در چین + عکس


در تاریخ اول ماه می، شرکت چری سه مدل از خودروی شاسی‌بلند تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ خود را با محدوده قیمتی ۷۴,۹۰۰ تا ۹۶,۹۰۰ یوان (۱۰,۳۰۰ تا ۱۳,۴۰۰ دلار) به بازار عرضه کرد. این خودرو که یک مدل فیس‌لیفت است، از نظر طراحی داخلی و تجهیزات کارکردی بهبود یافته است.
از نظر ظاهری، تغییرات عمده‌ای در چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ صورت نگرفته است. در جلوی خودرو، یک جلوپنجره متشکل از تعداد زیادی نقطه ماتریس کروم وجود دارد، اگرچه شکل جلوپنجره کمی تغییر کرده است. در عقب، طراحی دو خروجی اگزوز و چراغ‌های عقب یکپارچه حفظ شده است. سه رنگ بدنه خارجی شامل سفید مروارید، مشکی عقیق و خاکستری کوانتوم در دسترس است.

ابعاد چری تیگو ۷ مدل ۲۰۲۴ معادل ۴۵۰۰/۱۸۴۲/۱۷۴۶ میلی‌متر است و فاصله محوری آن ۲۶۷۰ میلی‌متر است. پروفایل جانبی بدنه تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی نداشته است، به جز اینکه رینگ‌ها از مشکی به نقره‌ای ارتقا یافته‌اند. خودروی جدید با رینگ‌های ۱۷ یا ۱۸ اینچی و مشخصات تایر ۲۲۵/۶۵ R17 و ۲۲۵/۶۰ R18 عرضه می‌شود.
یک دوربین خارجی و سه رادار فراصوت نیز برای دستیابی به قابلیت‌های کمک راننده پیشرفته مانند سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز اضطراری و خدمات کالیبراسیون صحیح افزوده شده است.

در داخل خودرو، بزرگترین تغییر افزودن یک صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی و رنگ داخلی قهوه‌ای تیره جدید است. فرمان دارای طراحی تخت در پایین است، صفحه نمایش کامل لمسی ۱۲.۳ اینچی است و صفحه نمایش کنترل مرکزی نیز ۱۲.۳ اینچی است.
از نظر تجهیزات، در تریم ارشد، تصاویر با وضوح بالا ۳۶۰ درجه و گرمکن صندلی جلو اضافه شده است. صندلی‌های چرمی، تهویه مطبوع برقی، ورود و استارت بدون کلید و سیستم صوتی ۶ بلندگو اکنون امکانات استاندارد هستند. چری همچنین ادعا می‌کند که میزان صدا، لرزش و سفتی (NVH) کاهش یافته است.
نیروی محرکه همچنان از فرمت‌های ۱.۵T+6MT و ۱.۵T+9CVT تامین می‌شود. این موتور حداکثر ۱۱۵ کیلووات توان و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور نهایی را تولید می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا