خودرو

فیدلیتی آفرود ۲۰۲۴ به بازار آمد/ قیمت، زیر ۲ میلیارد تومان!

ژانویه امسال، جتور زیرمجموعه JMK را با تمرکز بر خودروهای سفارشی راه‌اندازی کرد. این بخش به‌تازگی جدیدترین مدل خود را که پسرعموی آف‌رودی فیدیلیتی است، روانه بازار کرد.
امیرمسعود عابدین_ ‌تحویل اولین دستگاه خودروی مدل JMK، یعنی جتور ترولر سیلور دراگون وینگ (Traveler Silver Dragon Wing) اخیراً در چین آغاز شده است. قیمت آن ۳۰۳۰۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان) است و تولید ۳۰۰۰ دستگاه محدود شده. قیمت پایه نسخه استاندارد جتور ترولر ۱۹۳۰۰ دلار (یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان) است. محصولات جتور در بازار ایران با نام فیدلیتی شناخته و توسط بهمن موتور عرضه می‌شوند.
برند JMK مخفف Jetour Makers Kingdom است و هدف آن «شیک‌تر، تهاجمی‌تر و جذاب‌تر بودن» است. در آینده، اکثر خودروهای جدید جتور نیز احتمالاً به نشان JMK مجهز خواهند شد.

ترولر Silver Dragon Wing بر اساس‌تریم جتور ترولر +۴WD Crossing Pro ساخته شده است که از مفهوم طراحی Space Punk بهره می‌برد. به گفته جتور، این خودرو ۴۰ مورد ارتقا داشته است، از جمله سپر جلوی جدید، نوار نوری از نوع متصل در جلوپنجره جلو و پوشش‌های محافظ برای چراغ‌های عقب.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه، پلتفرم سقف چندمنظوره همراه با نردبان تاشو و جعبه ذخیره‌سازی سفارشی در هر دو طرف است.

پیشرانه خودرو متشکل از یک دستگاه موتور ۲ لیتری توربو است که به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل شده. خروجی موتور ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور اعلام شده است. این خودرو همچنین مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند خودکار BorgWarner XWD است که می‌تواند توزیع خودکار گشتاور چرخ های عقب را انجام دهد.

کابین خودرو طرح T شکلی دارد و در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای موجود است. در آینده، بسته‌ای شخصی‌سازی‌شده نیز ارائه خواهد شد. امکانات دیگر شامل صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵، نمایشگر کیلومتر شمار ۱۰٫۲۵ اینچی، کروز کنترل تطبیقی، پارک خودکار، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، ترمز فعال، سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن و سردکن و حافظه صندلی ردیف جلو، سانروف پانوراما ۶۴ اینچی، سیستم صوتی سونی با ۱۲ بلندگو و Face ID و… هستند.

منبع: carnewschina
۵۴۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا