خودرو

(عکس) لوکس‌ترین نمایشگاه خودرویی ایران با محصولات ام جی (MG) راه اندازی شد

شوروم معروف واقع در چهار راه پارک وی تهران بالاخره پس از گذشت حدود ۱۰ سال با حضور محصولات مطرح و جذاب از برند ام جی (MG) بازگشایی شد.
لوکس‌ترین شوروم خودرویی ایران با محصولات ام جی (MG) توسط فردا موتورز راه اندازی شد. بخوانید… (عکس) ماترا لیزر میکلوتی: کارنامه یک فرانسوی که از تسلیحات به خودرو رسید! چین چگونه پیشگام خودرو‌های برقی جهان شد؟ شماره گذاری این خودروی چینی متوقف شد
به گزارش عصر ایران، شوروم معروف واقع در چهار راه پارک وی تهران بالاخره پس از گذشت حدود ۱۰ سال با حضور محصولات مطرح و جذاب از برند ام جی (MG) بازگشایی شد. این شوروم ام جی به صنایع خودروسازی فردا تعلق دارد.
با توجه به نمایشگر تبلیغاتی بالای این ساختمان می‌توان گفت که صنایع خودروسازی فردا، این ملک را به محصولات وارداتی نشان ام جی اختصاص داده است. چند ماه قبل در نمایشگاه خودروی تهران، فردا موتورز دو مدل از محصولات وارداتی ام جی را به بازار کشور معرفی کرد و حالا اولین نمایندگی رسمی ام جی در کشور را در این مکان راه اندازی کرده و احتمالاً طی روز‌های آتی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

نکته جالب در مورد این شوروم، حضور خودرو‌های خاص ام جی است. محصولات حاضر در این مکان مربوط به ام جی سایبرستر (Cyberster)، جی تی، ام جی ۴ و ERX۵ است که به نوعی معروف‌ترین خودرو‌های این خودروساز در دنیا محسوب می‌شوند.
در سال‌های پیش تحریم، فردا موتورز به عنوان شریک تجاری ام جی (MG) در ایران شناخته می‌شد و برنامه داشت تا ام جی RX۵، ام جی ۳ و ام جی ۶ را در کارخانه خود تولید کند. اما با آغاز تحریم‌ها این پروژه به سرانجام نرسید. حال می‌بینیم که در دوره جدید واردات، فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی ام جی در ایران نسل جدید محصولات این نشان انگلیسی – چینی را به بازار کشور آورده است.

در مورد نشان ام جی باید بدانیم که بیشترین صادرات خودرو از چین به اروپا با این نشان تجاری اتفاق می‌افتد. همچنین با آغاز دوران خودرو‌های الکتریکی، ام جی توانسته تا در اکثر کشور‌های اروپایی جز ۵ نشان پرفروش این دسته از محصولات باشد.

البته از میان خودرو‌های حاضر در نمایشگاه معروف شرکت فردا موتور، احتمال واردات MG ۵، MG GT و ERX۵ نسبت به دیگر محصولات بیشتر است، زیرا محدودیت‌های ارزی تعیین شده برای واردات و همچنین نبود زیرساخت‌های لازم برای استفاده از خودرو‌های تمام برقی موجب شده تا هم تمایل مردم برای خرید این دست محصولات کم شود و هم این که ارائه خدمات پس از فروش برای آن‌ها مشکلاتی را برای وارد کننده به همراه داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا