خودرو

بی‌ام‌و مخملی هوش از سر خودرو بازان پراند!

عصر خودرو- اگر فکر می‌کنید که XM، شاسی‌بلند قدرتمند بی‌ام‌و دیگر نمی‌تواند بیش از جذاب باشد، سخت در اشتباه هستید!
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین؛ بی‌ام‌و در جدیدترین اقدام خود با یک مدل بریتانیایی به نام نائومی کمبل همکاری کرده تا نسخه‌ای خاص و استثنایی از مدل پرچم‌دار M را تولید کند. این XM خاص به دلیل علاقه این مدل، به رنگ بنفش طراحی شده است.

این بی‌ام‌ و XM که Mystique Allure نام دارد، اولین نمایش عمومی خود را این هفته در جشنواره فیلم کن انجام می‌دهد. این خودرو تا حدی با مخمل واقعی پوشانده شده است. این پارچه نرم در داخل نیز استفاده شده است.

این اولین بار نیست که بی‌ام‌و از پارچه روی بدنه خودرو استفاده می‌کند. در سال ۲۰۰۸، مدل Gina Light Visionary یک پارچه بادوام داشت که ساختار فلزی را می‌پوشاند. این کانسپت مسلماً جالب‌تر از XM بود، چرا که بدنه‌ای داشت که تغییر شکل می‌داد! محرک‌های هیدرولیک و الکتریکی که بر روی ساختار آلومینیومی زیر پوسته نصب شده‌اند، Gina را قادر می‌سازند تا شکل خود را تغییر دهد.
این برند لوکس آلمانی تا حدودی عادت به انجام کارهای متفاوت با بدنه خودرو دارد. در سال ۲۰۱۹، بی‌ام‌و از یک مدل X6 فوق مشکی با پوشش Vantablack VBx2 رونمایی کرد که می‌توانست بیش از ۹۹ درصد نور را جذب کند. در سال ۲۰۲۲، iX Flow دارای فناوری E Ink با میلیون‌ها میکروکپسول به ضخامت موی انسان بود که می‌توانست رنگهای خاکستری را نشان دهد. یک سال بعد، کانسپت i Vision Dee با ۳۲ رنگ قابل انتخاب در ۲۴۰ بخش از بدنه خودرو رونمایی شد.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا