خودرو

مشخصات KMC A5 محصول جدید شرکت کرمان موتور

خودرو KMC A5 که بتازگی در سبد محصولات شرکت کرمان موتور قرار گرفته، فروش آن بزودی توسط این شرکت آغاز خواهد شد.
A5 یک شاسی بلند با سیستم تعلیق مستقل می باشد که از یک پیشرانه ۱۴۹۹ سی سی توربو شارژ بهره می برد، که قدرت۱۳۷ اسب بخار و گشتاور۲۱۲ نیوتن متر را به وسیله یک گیربکس ۷ سرعته DCT به چرخ های جلو منتقل می نماید.
ترکیب کیفیت و زیبایی
KMC A5 از یک ورودی هوای شش ضلعی با ابعاد بزرگ بهره می برد، ترکیب این بخش با چراغ ها و خطوط روی درب موتور، به همراه کیت رنگی بدنه چهره ای عضلانی و زیبا را ارائه می نماید. در نمای جانبی رینگ ۱۸ اینچی مشکی رنگ و حجم پردازی های روی گلگیر جلو و عقب که در تناسب با دیگر بخش های بدنه می باشد را مشاهده می نماییم. اگزوزهای بزرگ، دیفیوزر مشکی پیانویی و نوار کرومی که دو چراغ را به یکدیگر متصل می نماید از جمله موارد قابل ذکر در نمای عقب A5 بوده که باعث جذابیت هرچه بیشتر این خودرو می گردد.
زبان طراحی جدید
در ورود به کابین KMC A5 تریم دو رنگ مشکی و قرمز بسیار چشم نواز می باشد که جلوه ای خاص به صندلی های اسپرت این خودرو می بخشد.

تکرار الگو U شکل در کابین و اهرم عملگر تعویض دنده الکترونیکی و کنسول میانی با طرح فیبر کربن و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی و پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی فضایی متناسب را به وجود می آورد که با گذشت زمان همچنان جذابیت خود را حفظ می نماید.

KMC A5 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می برد که جهت آسایش هر چه بیشتر سرنشینان طراحی و به کارگیری شده اند.
تجهیزات رفاهی:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا