خودرو

نتایج ثبت نام خودروهای برقی در ایران اعلام شد + جزئیات


بر اساس گزارشات رسمی، نتایج ثبت نام و آخرین وضعیت تحویل خودروهای برقی در کشور اعلام شده است. در حال حاضر متقاضیان با ورود به پنل کاربری خود می توانند از وضعیت ثبت نام خود مطلع شود. همچنین اطلاعات متقاضیان در سامانه یکپارچه در حال بروزرسانی است.
به گزارش سازمان توسعه تجارت، بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای دریافت خودروهای برقی ثبت نام کرده و در دور نخست ثبت نام، تیراژ عرضه خودروها ۱۰ هزار دستگاه بوده است.
طبق گزارشات، متقاضیانی که در این دوره عرضه خودروهای برقی، اولویت تحویل دریافت نکردند، در صف قرار نمی‌گیرند و در دوره‌های بعدی ثبت نام، فرایند دوباره تکرار خواهد شد. همچنین وجوه مشتریان از روز دوشنبه گذشته از حالت وکالتی خارج شد. گفته شده است که در حال حاضر شرکت‌های واردکننده خودروهای برقی این امکان را دارند تا تیراژ بیشتری از محصولات را به بازار عرضه کنند.
بر اساس گزارشات، با افزایش ظرفیت واردات خودروهای برقی، دورهای بعدی ثبت نام نیز برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که اطلاعات متقاضیان در حال بروزرسانی است و آنها می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود از وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.
مقامات مسئول تأکید کرده‌اند که تلاش می‌شود از تابستان ۱۴۰۳، متقاضیان خودروهای برقی دسترسی راحت‌تری به این محصولات داشته باشند و با توجه به حجم عرضه انجام شده، در عرضه‌های بعدی، اولویت‌های قبلی ارزشی در تخصیص نخواهند داشت. همچنین گفته شده که فرایند اجرایی کردن تخصیص ارز به خودروهای جانبازان در دست انجام است و بزودی نتایج مثبت آن اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا