خودرو

آبروی شیائومی رفت: گارانتی تعویض از خرید خودروی جدید، بیشتر طول می‌کشد!

شیائومی SU۷ که اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده بود، دست مالکان خود را در پوست گردو گذاشته است! در مدت کوتاهی پس از تحویل این خودروی برقی جدید، مشکلاتی عجیب گریبان‌گیر مالکان شده است.
امیرمسعود عابدین_ به‌تازگی صاحب یک دستگاه شیائومی SU۷ آبی روشن پس از طی کردن ۳۹ کیلومتر مسافت، سرگردان مانده و گفته می‌شود که خودرو برای تجزیه‌وتحلیل باید به کارخانه بازگردانده شود و تعیین شود که آیا می‌توان آن را تعمیر کرد یا خیر.
این خودرو ناگهان در میانه بزرگراه خاموش شد و مالک مجبور شد آن را کنار بکشد. پیامی روی نمایشگر کیلومترشمار، هشداری را ارائه می‌کرد که خودرو در شرف توقف است و به راننده می‌گفت که خود را کنار بکشد و با مرکز خدمات آنلاین شرکت تماس بگیرد. سپس پیام دوم ظاهر شد، مبنی بر اینکه سیستم درایو (موتور الکتریکی محرک) معیوب است. در نهایت خودرو به مراکز شیائومی فرستاده شد.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز فروش هم نتوانست مشکل را تشخیص دهد و به مالک اطلاع داد که خودرو باید به کارخانه بازگردانده شود تا مسئله را تشخیص دهند. مالک نمی‌خواهد که خودرو تعمیر شود و در عوض، خواستار اعمال گارانتی شده و یک SU۷ کاملاً جدید درخواست کرده است. بااین‌حال، گفته می‌شود که این امر غیرممکن است، چرا که تمام مدل‌هایی که در حال حاضر مونتاژ می‌شوند، از قبل صاحبان اختصاصی خود را دارند و او باید سفارش جدیدی بدهد.
تخمین زده می‌شود که شیائومی از زمان عرضه این خودرو در چند ماه پیش، بیش از ۱۰ هزار دستگاه SU۷ تولید کرده است. مالکان دیگر مشکلات مختلفی مانند مشکلات رنگ را گزارش کرده‌اند، درحالی‌که برخی در مورد کارایی سیستم کنترل کشش خودرو تردیدهایی را مطرح کرده‌اند.

اخیراً شیائومی مجبور شد اذعان کند که سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) در سرعت بیش از ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت دیگر کار نمی‌کند و تا زمانی که به‌روزرسانی از راه دور به کار گرفته نشود، غیرفعال می‌ماند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۴۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا