خودرو

ام وی ام X۵۵ پرو جدید رونمایی شد

چری از نسخه جدید کراس‌اور کامپکت تیگو ۴ (ام وی ام X۵۵ پرو در ایران) رونمایی کرد.
هنوز قیمت نهایی X۵۵ پرو جدید در ایران اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود با توجه به تغییرات اعمال شده، قیمتی در حدود ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان داشته باشد. بخوانید… اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین! (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده! (عکس) ۸۰ درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند!
به گزارش عصر ایران، چری از نسخه جدید کراس‌اور کامپکت تیگو ۴ (ام وی ام X۵۵ پرو در ایران) رونمایی کرد. این خودرو در بخش‌های مختلف به‌روز شده و با ظاهری بهتر، کابینی امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر، آماده عرضه به بازار است.
چراغ‌ها، سپر‌ها و جلوپنجره‌ی X۵۵ پرو جدید به‌طور کامل بازطراحی شده‌اند و ظاهری بزرگ‌تر به آن بخشیده‌اند. طراحی جدید چراغ‌ها، به‌ویژه چراغ‌های جلو، به این خودرو چهره‌ای امروزی‌تر داده است و چراغ‌های عقب خودرو نیز یک تکه شده است.

کابین X۵۵ پرو جدید به‌طور کامل دگرگون شده است. استفاده از نمایشگر ۲۰ اینچی (کلاستر دیجیتال و نمایشگر لمسی) به جای نمونه‌های قبلی، ظاهری مدرن به داشبورد بخشیده است.

لیست امکانات رفاهی X۵۵ پرو جدید به‌طور قابل توجهی ارتقا یافته و آپشن‌هایی مانند گرمکن صندلی، فرمان برقی، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و … به آن اضافه شده است.
در بخش ایمنی نیز شاهد ارتقای سطح آپشن‌ها و به‌روزرسانی سیستم‌های کمکی راننده هستیم.

از جمله این آپشن‌ها می‌توان به کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف برقی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، دستیار کنترل و شروع حرکت در شیب، استارت کی لس، قابلیت ورود بدون کلید به کابین، استارت ریموتی، سنسور پایش فشار باد لاستیک، سنسور پارک در سپر جلو، سیستم چراغ‌های LED، دی لایت و اتولایت و نورپردازی داینامیک کابین اشاره کرد.
در نسخه جدید رادار‌های عقب نیز به این خودرو اضافه شده است.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور و گیربکس ۶ سرعته ۲ کلاجه‌تر وظیفه‌ی تامین نیروی این خودرو را بر عهده دارند.
هنوز قیمت نهایی X۵۵ پرو جدید در ایران اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود با توجه به تغییرات اعمال شده، قیمتی در حدود ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان داشته باشد.
مدیران خودرو اعلام کرده است که این خودرو در مهرماه امسال در ایران رونمایی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا