خودرو

آغاز فروش فوری یک محصول ایران خودرو با قیمت قطعی + شرایط

گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان ۲ را برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است.
به گزارش اقتصاد آنلاین، گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان ۲ را برای اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است که در جریان آن، خودروها در مدت زمان ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. البته ایران‌خودرو قیمت وانت آریسان ۲ را نسبت به گذشته افزایش داده است.
این خودرو در ماه‌های گذشته با قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسید، اما اکنون ایران‌خودرو قیمت آریسان ۲ را معادل ۴۰۸ میلیون تومان اعلام کرده است.

شرایط فروش وانت آریسان ۲ از روز دهم اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان قرار دارد. متقاضیان برای ثبت‌نام و شرکت در این شرایط، می‌توانند به نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. مراحل ثبت‌نام و فروش این وانت از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو انجام می‌شود. از آن‌جایی که تحویل خودروها به سال آینده موکول خواهد شد، ایران‌خودرو اعلام کرده است که پرداخت هزینه‌های قانونی در سال جدید برعهده مشتری است؛ بنابراین خریداران وانت آریسان ۲ در اسفندماه، مبلغ بیشتری را بابت دیون قانونی خودرو خواهند پرداخت.
آریسان ۲ برخلاف آریسان ۱، خودرویی محبوب در بازار بوده است. محبوبیت این وانت آن‌قدر افزایش یافت که بهمن‌موتور ناچار شد تا وانت کارا را از خط تولید خارج کند؛ چرا که با وجود آریسان ۲ دیگر وانت کارا خواهان نداشت.
بخش قابل توجهی از محبوبیت آریسان ۲، به دلیل مشخصات فنی آن رخ داده است. زیر کاپوت این وانت، پیشرانه ۱.۸ لیتری XU۷P قرار دارد که قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور پیکان در آریسان ۱ تولید می‌کند. همچنین سیستم انتقال قدرت این وانت از دیفرانسیل عقب، به دیفرانسیل جلو تبدیل شده است. علاوه بر تغییر فنی، ایران‌خودرو آپشن‌های بیشتری را نیز برای آریسان ۲ در نظر گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا