خودرو

آمادگی و پوشش سراسری امداد خودرو ایران در نوروز ۱۴۰۳


در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی، شرکت امداد خودرو ایران با برگزاری نشستی خبری، از آمادگی کامل این مجموعه برای ارائه خدمات امدادی به مالکان خودروهای ایران خودرو در سراسر کشور خبر داد. بر اساس اظهارات مدیرعامل این شرکت، امداد خودرو ایران در نوروز ۱۴۰۳ با ظرفیت و تجهیزات به مراتب بیشتر و پیشرفته‌تر نسبت به سال‌های گذشته، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود.
شرکت امداد خودرو ایران به عنوان پیشرفته‌ترین و مجهزترین ارائه‌دهنده خدمات امداد جاده‌ای و پس از فروش به مشتریان ایران خودرو، در ایام نوروز ۱۴۰۳ کامل‌ترین ناوگان خود را در جاده‌های سراسر کشور مستقر خواهد کرد. از چند روز آینده نیز، طرح نوروزی امداد جاده‌ای ایران خودرو با همکاری این شرکت آغاز می‌گردد.
سید عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با استناد به نظرسنجی‌های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از رضایت بیش از ۸۵ درصدی مشتریان از خدمات این مجموعه خبر داد. وی تصریح کرد که بزرگ‌ترین هدف آن‌ها بر اساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران خودرو، جلب رضایت مشتری از طریق ارائه خدمات ایمن، استاندارد و ارزان‌قیمت است.

میرحسینی در ادامه از آغاز طرح امداد نوروزی این شرکت از ۲۷ اسفندماه جاری خبر داد و اظهار داشت که امداد خودرو ایران با تکیه بر پرسنل متخصص، دانش فنی بالا و استفاده از قطعات اصلی ایساکو و نرخ‌های استاندارد، تلاش کرده است تا رضایت نسبی مشتریان را جلب نماید.
وی همچنین بر صدور پیش فاکتور الکترونیکی برای امدادخواهان و ارائه خدمات پس از تأیید آن توسط مشتری تأکید کرد. میرحسینی با انتقاد از فعالیت امدادگران متفرقه که موجب ایجاد مشکل برای مردم می‌شوند، از مالکان خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو خواست تا برای دریافت خدمات امدادی، تنها از طریق سرشماره ۰۹۶۴۴۰، سایت www.096440.com، اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر با امداد خودرو ایران ارتباط برقرار کنند.
با توجه به تمهیدات و تجهیزات ویژه در نظر گرفته شده، شرکت امداد خودرو ایران آمادگی کامل برای ارائه خدمات امدادی ایمن، استاندارد و با کیفیت را در ایام نوروز ۱۴۰۳ به تمامی مشتریان ایران خودرو در سراسر کشور دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا