خودرو

افتتاحیه خدمات پس از فروش استاندارد لاماری نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان


تلاش خودرو ایرانیان به عنوان یکی از نمایندگان اصلی لاماری، به تازگی، مرکز خدمات پس از فروش این خودرو را نیز افتتاح کرد.
تلاش خودرو ایرانیان به عنوان یکی از نمایندگان اصلی شرکت آرین پارس موتور و محصول لاماری‌، نخستین نمایندگی خدمات پس از فروش استاندارد این خودرو را با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت آرین پارس موتور و شرکت تلاش خودرو افتتاح کرد. این مرکز در محله صادقیه واقع شده است.
در این مرکز کلیه خدمات خودروی لاماری اعم از خدمات گارانتی و وارانتی، سرویس های ادواری، صاف‌کاری و نقاشی در سه طبقه و طبق آخرین استانداردهای شرکت و با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده ارائه می شود.
مشتریان در این مرکز خدماتی از ارائه بهترین خدمات و همچنین سلامت کامل خودروی خود در حین انجام سرویس ها اطمینان کامل را خواهند داشت. در این مرکز استانداردهایی چون فواصل بین جک ها، کاورهای مخصوص بدنه، لوازم اصل و مورد تأیید شرکت آرین و… همگی لحاظ شده اند و مشتریان در فضایی مجزا پذیرش می شوند و با خیالی آسوده خودروی خود را برای انجام سرویس ها به مرکز خدماتی تلاش خودرو برای خودروی لاماری می سپارند.
آدرس مرکز خدمات پس از فروش استاندارد لاماری نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان:
این مرکز خدماتی در فلکه اول صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از کوچه اسدی، پلاک ۱۶۳ واقع شده است.شماره تماس این مرکز ۰۲۱۷۹۱۱۲ و داخلی ۲ آن ۰۹۰۵۰۲۸۶۶۹۸ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا