خودرو

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش استاندارد لاماری، نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان


شرکت تلاش خودرو ایرانیان روز گذشته طی مراسمی نخستین مرکز خدمات پس از فروش استاندارد لاماری را با حضور مدیران ارشد شرکت آرین پارس موتور و شرکت تلاش خودرو ایرانیان راه‌اندازی کرد. این مجموعه در فضایی استاندارد و در ۳ طبقه مجزا، کلیه خدمات مربوط به گارانتی و وارانتی، سرویس‌های ادواری، خدمات صافکاری و نقاشی و کلیه امور تعمیراتی و نگهداری خودروهای لاماری ایما را طبق استانداردهای تعیین شده توسط شرکت آرین پارس موتور را با بهره‌گیری از جدیدترین و بروزترین تجهیزات و همچنین تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده ارائه می‌کند.
از آنجا که شرکت تلاش خودرو ایرانیان همواره در راستای رضایتمندی حداکثری مشتریان خود کوشیده، با احداث و راه‌اندازی نخستین مرکز خدمات پس از فروش استاندارد لاماری در غرب تهران، خدماتی متمایز و شایسته را به دارندگان خودروهای لاماری ایما ارائه می‌کند.

شایان ذکر است این نمایندگی واقع در غرب تهران به نشانی فلکه اول صادقیه خیابان سازمان آب بعد از کوچه اسدی پلاک ۱۶۳ خدمات پس از فروش نمایندگی ۲۱۰۳ آرین پارس می‌باشد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو وقت قبلی به منظور مراجعه به این نمایندگی جهت دریافت خدمات پس از فروش خودروهای لاماری با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۴۸۹۴۴ و ۰۲۱۴۴۲۶۱۲۸۳ و یا شماره همراه ۰۹۰۵۰۲۸۶۱۷۶ تماس حاصل فرمایند.

لاماری ایما به عنوان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی حال حاضر بازار، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌گیرد که توانایی تولید حداکثر ۱۹۵ اسب‌بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده موتور توسط جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه (تر) WDCT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد. همچنین شتاب صفر تا صد این کراس‌اوور ۱۵۵۰ کیلوگرمی حدود ۹.۵ ثانیه و سیکل ترکیبی مصرف سوخت آن ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در نسخه پایه می‌توان به مواردی از قبیل استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت پاکسازی هوای داخل کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت اتصال تلفن همراه به نمایشگر و … اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا