خودرو

ایران خودرو پیش فروش این پیکاپ جذاب را آغاز کرد/ مبلغ پیش پرداخت و شرایط اعلام شد

اقتصادنیوز: پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک از سوی ایران خودرو به صورت پیش فروش عرضه می شود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، متقاضیان باید برای در اختیار گرفتن این خودروی پیکاپ، مبلغ ۹۴۰ میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند و الباقی مبلغ نیز همزمان با ارسال دعوت نامه از سوی متقاضیان به حساب ایران خودرو پرداخت می شود.
این پیش پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت کارخانه ای فعلی فوتون است.
البته ایران خودرویی ها تاکید کرده اند الباقی قیمت خودرو براساس قیمت روز در زمان تحویل محاسبه و از خریداران دریافت می شود.
اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.
بازه زمانی در نظر گرفته شده برای واگذاری محصولات حاضر در این طرح فروش هفته پایانی شهریور ۱۴۰۳ تعیین شده است.
قیمت بازاری این خودرو در اسفند ۱۴۰۲ حول و حوش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. بنابراین متقاضیان با شرایط موجود حدود ۶۵۰ میلیون تومان ارزان تر از قیمت بازار به این خودرو دسترسی دارد البته به شرطی که قیمت کارخانه ای تغییر نکند. (این موضوع تا حدی بعید به نظر می رسد)
نکته قابل توجه این است که این طرح فروش برای دارندگان پلاک فعال محدودیتی ایجاد نمی کند و کسانی که در حال حاضر خودروی پلاک شده به نام خودشان دارند نیز می توانند بی دردسر برای خرید پیکاپ فوتون ایران خودرو اقدام کنند.
مشروح این گزارش را در اکوایران با تیتر «ایران خودرو طرح فروش برای مالکان پلاک فعال برگزار می کند» بخوانید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا