خودرو

این خودروی جدید با بال‌هایش همه را مجذوب خود کرد+ عکس

اقتصادنیوز: هونگچی از سدان جدید ئی اچ۷ با قیمت پایه ۳۱۹۰۰ دلار رونمایی کرده است که در بالاترین تریم به ۴۳ هزار دلار می رسد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، این خودرو الکتریکی که از فناوری شارژ سریع و تعویض فوری باتری نیز پشتیبانی می کند، دارای برد حرکتی ۸۰۰ کیلومتر است.
ئی اچ۷ برپایه پلتفرم اف ام ئی اس هونگچی توسعه یافته تا تضمینی بر ویژگی های محصول باشد.
اقتصادنیوز: به نظر می رسد سورن پلاس با موتور XU7P رویای پژو پارس شدن دارد و خیز برداشته تا در سال ۱۴۰۳ جایی این خودروی پُرطرفدار را در بازار بگیرد.
در قسمت دماغه با یک چهره خندان روبرو می شویم که حس خوبی را به بیننده انتقال می دهد. در پروفایل عقب نیز رویکرد متفاوتی در طراحی چراغ عقب دیده می شود تا بال های باز یک پرنده قرمز هنگام روشن بودن آن نمایش داده شود.

هونگچی ئی اچ۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۹۸۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۰۰۰ میلیمتر است که برای سدانی در این ابعاد حکایت از فضای مناسب داخل کابین دارد.
تمام تریم های این هونگچی سقف مشکی دارند.

یکی از جذاب ترین قسمت هونگچی ئی اچ۷ به کابین باکیفیت و سقف پانورامیک آن با مساحت ۱.۹۶ مترمربع مربوط می شود که نور طبیعی را وارد فضای اتاق می کند.
هونگچی ئی اچ۷ در تریم های محور عقب و تمام چرخ محرک قابل سفارش است. بسته باتری ترنری نیز توسط کمپانی CATL چین تامین شده است.
شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در سریع ترین تریم برابر با ۳.۵ ثانیه است.
خروجی پیشرانه در تریم های تک موتور برابر با ۳۳۹ اسب بخار و در تریم های دو موتوره برابر با ۶۱۰ اسب بخار است.
با استفاده از فناوری شارژ سریع، باتری طی ۲۰ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ ظرفیت می رسد و در ۱۷ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد. این آمار با توجه به دمای نرمال اتاق محاسبه شده است.

در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد زمان شارژ از ۱۰ به ۸۰ درصد حدود ۳۸ دقیقه طول می کشد.
در کابین از دو نمایشگر دیجیتال استفاده شده که نمونه مربوط به اطلاعات کیلومتر ۶ اینچی و تنظیمات سیستم سرگمری ۱۵.۵  اینچی است. نمایشگر هداپ آپشن جذاب هونگچی جدید است.
نورپردازی هوشمند ۲۵۶ رنگ نیز که نقاط نورانی در کنسول مرکزی، تریم درب ها و سایر قسمت ها ایجاد کرده، جلوه خاصی به کابین داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا