خودرو

«کوییک دنده‌ایS» ارزان شد/ سراشیبی قیمت ها در بازار + جدول قیمت

اقتصادنیوز : پرونده قیمت خودروهای داخلی در دومین روز هفته جاری هم با افت بسته شد و با این شرایط اکثر محصولات ایران خودرو و سایپا کاهش قیمت داشتند.
به گزارش اقتصادنیوز؛ بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد در کنار افت قیمت برخی از پرطرفدارهای داخلی شاهد تثبت قیمت برخی دیگر در بازار بودیم. فعالان بازار خودرو معتقدند  تداوم روند کاهشی نرخ دلار در بازار، افت قیمت پرطرفدارهای داخلی را به همراه داشته است. از سوی دیگر برخی از فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که برخی از خریداران با کاهش قیمت دلار به امید کاهشی شدن قیمت خودرو دست از خرید کشیده‌اند، که این امر هم بر قیمت خودروهای داخلی اثرگذار بوده است.
بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت امروز به «کوییک دنده‌ایS» رسید و این خودرو در بازار افتی ۱۱ میلیونی را ثبت کرد و پس از آن دو خودرو «هایماS7» و «دنا پلاس توربو اتومات» دربازار با افت ۱۰ میلیونی قیمت‌گذاری شدند.
در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.
بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز هفته گذشته افتی ۱۰ میلیون تومانی داشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم بدون تغییر در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون قیمت گذاری شد و افتی ۱۰ میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» امروز ۹۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم ۶۳۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت ۳ میلیونی داشت. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار با افت پنج میلیونی۸۵۰ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.
براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۵۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی سه میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم با کاهش ۱۱ میلیونی در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۳ میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش یک میلیون تومانی در بازار داشت. «اطلس» خودرو جدید سایپا هم در بازار امروز ۵۸۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری کاهشی ۲ میلیونی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا