خودرو

تخفیف ویژه ایران‌خودرو به متقاضیان پژو پارس

اقتصادنیوز: خودروی جایگزین پژو پارس با تخفیف در دسترس متقاضیانی قرار گرفت که اولویت دریافت خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده بود.
به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرو بار دیگر تلاش خود را برای منصرف کردن متقاضیانی که در دور اول فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی نسبت به انتخاب پژو پارس اقدام کرده بودند، آغاز کرد.
آبی‌های جاده مخصوص به ثیت نام کنندگان برای پژو پارس که موعد تحویل خودروی مورد نظر آنها زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده بود پیشنهاد داده اند که سورن پلاس با موتور XU7P را تحویل بگیرند.
ایران خودرویی ها در این دور از تلاش خود برای تعییر نظر ثبت نام کنندگان برای پژو پارس علاوه بر اینکه فروش قسطی سورن پلاس بدون سود با موتور XU7P را در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار داده‌اند. این امکان را برای آن دسته از ثبت نام کنندگان پژو پارس که امکان خرید نقدی خرید خودروی جایگزین را دارند، حدود ۱۵ میلیون تومان تفیف ویژه در نظر گرفته اند.
متقاضیان پژو پارس هر کدام از دو راه پیشنهاد شده را انتخاب کنند می‌توانند سورن پلاس با موتور XU7P  را در بازه ۹۰ روزه کاری بعد از تکمیل فرایند ثبت نام دریافت کنند.
سورن پلاس با سه رنگ خاکستری، مشکی ابنوس و سفید به متقاضیان واگذار می شود.
متقاضیانی که وام ۱۰۰ میلیون تومانی را دریافت می کنند باید در بازه یکساله و طی چهار چک وام دریافتی را پرداخت کنند.
باید منتظر ماند و دید ایده ایران خودرو بابت تخفیف ویژه خرید نقدی سورن پلاس با موتور XU7P  به گونه ای هست تا ثبت نام کنندگان پژو پارس را منصرف کند یا آنها همچنان به دریافت خودروی مورد نظر خود اصرار می ورزند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا