خودرو

(تصاویر) مرغ منشی بی‌رحمانه یک جوجه غاز را کشت

در اتفاقی غم‌انگیز یک جوجه غاز هدف حمله بی‌رحمانه یک مرغ منشی قرار گرفت و کشته شد.
فرارو- یک مرغ منشی در منظره‌ای دلخراش که توسط ترور داتنو شکار شده است، یک جوجه غاز را شکار کرد.
به گزارش فرارو، وقتی او و خواهر و برادرش با دو مرغ منشی روبرو شدند، اوضاع برای یک غاز خوب پیش نرفت.
ترور داتنو دوستدار طبیعت، تصاویر این منظره بسیار غم انگیز را ثبت کرده است. ترور چند سالی بود که این جفت مرغ منشی خاص را در ملک خود مشاهده کرده بود. او به طور مرتب آن‌ها را تماشا می‌کرد، به خصوص در فصل لانه سازی، زمانی که آن‌ها از مکان‌های لانه سازی خود که در سراسر ملک او پخش شده بودند استفاده می‌کردند.
او می‌گوید: من تماشا می‌کردم که آن‌ها از تخم‌هایشان مراقبت می‌کردند، و وقتی جوجه‌ها از تخم بیرون آمدند، والدین طعمه‌های مختلفی مانند مارمولک و موش برایشان آوردند. من حتی با یک گروه حفاظت از طبیعت تماس گرفتم و آن‌ها مطالعاتی را روی پرندگان انجام دادند.
معمولاً، آن‌ها معمولاً دو جوجه دارند که جوجه قوی‌تر زنده می‌ماند. با این حال، در یک مورد آن‌ها سه جوجه داشتند و همه آن‌ها با موفقیت بزرگ شدند.
ترور که این پرندگان را به خوبی می‌شناخت، در طول فصل تولید مثل تصمیم گرفت به یکی از مکان‌های لانه سازی مورد علاقه خود به امید یافتن آن‌ها برود. وقتی وارد شد متوجه شد که از لانه استفاده نمی‌شود، اما پرندگان در آن منطقه هستند. آن‌ها در جستجوی غذا و شکار بودند!
پرندگان منشی دارای رژیم غذایی متنوعی هستند که عمدتاً از پستانداران کوچک مانند جوندگان و خزندگان مانند مار‌ها و مارمولک‌ها و همچنین حشرات و گاهی اوقات پرندگان تشکیل شده است. آن‌ها با مهارت‌های شکار قابل توجه خود، در کوبیدن طعمه‌های خود برای بی حرکت کردن یا کشتن آن‌ها مهارت دارند.
با دانستن رژیم غذایی متنوع این پرندگان، می‌دانستم که اگر به اندازه کافی منتظر بمانم، اقداماتی را مشاهده خواهم کرد. آن موقع بود که متوجه خانواده‌ای از غاز‌های مصری شدم که خیلی دور نبود. این به معنای دردسر بود و می‌دانستم که قطعا تعامل جالبی خواهد بود. لحظاتی بعد، این اتفاق افتاد.
پرندگان منشی با سرعت تمام وارد خانواده غاز‌های مصری شدند. والدین تمام تلاش خود را کردند تا جوجه‌های خود را از سر راه دور کنند، اما بچه‌های کوچک واقعاً نمی‌توانستند پرواز کنند. چهار تا از جوجه غاز‌ها به سلامت با والدینشان رفتند، اما یکی از آن‌ها چندان خوش شانس نبود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا