خودرو

تیگارد X35 به مشتریان تحویل شد


امروز طی مراسمی در شهرک اتومبیل گودرزی، تعدادی از خودرو های تیگارد X35 به مشتریان تیگارد مونور تحویل شد.
تیگارد X35 یکی از کراس اوور های اقتصادی بازار است که با بهره مندی از مشخصات فنی خوب در کنار طراحی و امکانات مناسب توانسته است تا سهم خوبی را به نسبت تولید، در بازار نصیب خود نماید. امروز طی مراسمی در شهرک اتومبیل گودرزی، تعدادی از خودرو های تیگارد X35 به مشتریان تیگارد مونور تحویل شد.
بیشتر بخوانید : معرفی تیگارد X35 پرایم برای اولین بار در اتو اکسپو تهران
امروز در شهرک اتومبیل گودرزی طی مراسمی، تعدادی از خودروهای X35 با مدل ۱۴۰۳ به صورت نمادین به مشتریان تحویل شد. به نوعی شهرک اتومبیل گودرزی علاوه بر عاملیت تیگارد، به اداره تحویل تیگارد نیز مبدل شده است.
طبق برنامه ریزی شرکت حدود ۴۰۰ دستگاه تا قبل از عید به مشتریان تحویل خواهد شد و تیراژ سال بعد نیز ۴۰۰۰ دستگاه پیش بینی شده است.
این خودرو که در جایگاه یک کراس اوور جمع و جور قرار می گیرد، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است و می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم وظیفه دارد تا توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی X35 برساند. برای جعبه دنده این خودرو حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته و اسپرت درنظر گرفته شده و با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی بایک، این کراس اوور مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. فاصله محوری تیگارد X35 دو متر و ۷۵ سانتی متر اعلام شده است و این عدد نشان می دهد که خودرو از نظر ابعاد شباهت زیادی به سایر رقبای چینی خود مانند جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و… دارد.
این دو تیپ از کراس اوور تیگارد موتور در آپشن هایی نظیر جک کاپوت، آینه تاشو برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی و کیک سنسور با هم متفاوت اند. به این ترتیب نسخه پرایم نسبت به نسخه حال حاضر فول تر است و تمام امکانات گفته شده را داراست.
این دو تیپ از لحاظ فنی اما هیچ اختلافی با هم ندارند و اختلافات موجود فقط در بحث امکانات رفاهی و آپشن های ایمنی است.
طبق اعلام مسئولین شرکت، تیگارد موتور قصد دارد از ابتدای سال ۱۴۰۳ عرضه و فروش نسخه پرایم ایکس ۳۵ را آغاز کند. به علاوه این موضوع، مشتریانی که نسخه پایه این خودرو را خریداری کرده اند نیز می توانند با مراجعه به نمایدگی های تیگارد موتور، از میان لیست موجود، آپشن های مورد نظرشان را بر روی خودروی خود نصب کنند.
تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا