خودرو

جدیدترین خودروی کیا با سیستم اثرانگشت رونمایی شد /عکس

اولین خودروی برقی اختصاصی کیا که از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه شد، پس از ۳ سال دستخوش تغییراتی شده است. این محصول کیا در بخش ظاهری و فنی و امکانات رفاهی ارتقاهایی را تجربه کرده است.
امیرمسعود عابدین_ کیا EV۶ که یکی از خودروهای مهم و منحصربه‌فرد این شرکت به‌حساب می‌آید، بیشترین تغییر ظاهری را در نمای جلویی تجربه کرده است. چراغ‌های جلوی زاویه‌دار و خشن این بخش، متمایزکننده‌ترین عنصر خودرو در مقایسه با مدل قبلی است. در مدل استاندارد EV۶ بین چراغ‌های جلو هیچ اتصالی وجود ندارد، در حالی که در نسخه GT-Line، چراغ‌ها به هم متصل هستند. رینگ‌های جدید آلیاژی ۱۹ و ۲۰ اینچی برای سفارش وجود دارند.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه فضای داخلی خودرو آشنا به نظر می‌رسد، اما EV۶ جدید دارای فرمان سه پره متفاوت و قاب به‌روز شده برای نمایشگرهای دوگانه است. کیا یک سیستم احراز هویت اثرانگشت، نمایشگر ۱۲ اینچی هد آپ و یک آینه دید عقب دیجیتال را در جدیدترین مدل EV۶ نصب کرده است. رنگ مشکی براق پیانویی در امتداد کنسول مرکزی که در مدل قبل وجود داشت، از بین رفته است.

EV۶ جدید دارای کیسه‌های هوای جانبی ردیف دوم و ستون‌های B ضخیم‌تر برای استحکام بیشتر بدنه است. علاوه بر این، موتورهای الکتریکی اکنون صدای کمتری دارند و راحتی سواری خودرو با دست کاری کمک‌فنرها بهبودیافته است. علاوه بر این، مواد عایق صوتی اضافی در اطراف موتور عقب وجود دارد.

کیا باتری قدیمی ۷۷٫۴ کیلووات ساعتی را کنار گذاشته و به دنبال یک بسته بزرگ‌تر ۸۴ کیلووات ساعتی است که می‌تواند در ۱۸ دقیقه از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ شود. EV۶ دیفرانسیل عقب اکنون می‌تواند ۴۹۳ کیلومتر مسافت را طی کند. EV۶ به‌روز شده از ماه آینده به فروش می‌رسد.

۵۴۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا