خودرو

خودروی برقی چینی ارزان در راه است

شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی، جنگ بی‌رحمانه قیمت خودروهای برقی چین را با تخفیف‌های بیشتر بر روی نسخه‌های جدید خودرو تقویت می‌کند.
به گزارش ایسنا، غول خودروهای برقی چینی بی‌وای‌دی، نسخه‌های ارزان‌تر از سدان‌های هان و شاسی‌بلندهای تانگ خود را رونمایی کرد و جنگ طولانی‌مدت و بی‌رحمانه قیمت‌ها را در بزرگترین بازار خودروی جهان با تخفیف‌هایی حتی بیشتر از سال ۲۰۲۳ عمیق‌تر کرد.
محاسبات رویترز نشان داد سدان‌های هان تازه ارائه شده، به‌عنوان خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی و شاسی‌بلند هیبریدی تانگ، قیمت پایه‌ای ۱۰.۳۵ تا ۱۴.۳ درصد پایین‌تر از نسخه‌های قبلی خواهند داشت. این محصولات پس از معرفی نسخه جدیدی از هاچ بک دلفین و سدان پلاگین هیبریدی جدیدتر Qin Plus DM-i بی‌وای‌دی در هفته گذشته عرضه شدند که هر دو نیز با قیمت‌های اولیه پایین‌تری بودند.
قیمت‌گذاری نشان می‌دهد که بی‌وای‌دی تخفیف‌های بیشتری نسبت به سال گذشته روی اکثر این مدل‌ها می‌دهد. محاسبات رویترز نشان داد که این خودروساز قیمت اولیه Qin Plus  الکتریکی و هیبریدی را به ترتیب ۱۵ و ۲۰ درصد کاهش داد که کاهش قیمت به ترتیب ۸ و ۱۱ درصد برای این دو مدل در سال ۲۰۲۳ بود.
قیمت اولیه تانگ هیبریدی در سال گذشته نسبت به سال ۲۰۲۲ بدون تغییر بود اما نسخه جدید تانگ هیبریدی امسال ۱۴ درصد ارزان‌تر است. بی‌وای‌دی برندهای جدیدی مانند یانگ‌وانگ و فانگ چنگ بائو را به بازار عرضه کرده است.
بر اساس گزارش رویترز، فروش خودروهای انرژی جدید چین در ژانویه نسبت به ماه قبل ۳۸.۸ درصد کاهش یافت که اولین کاهش از آگوست ۲۰۲۳ بود زیرا تقاضا با توجه به فشار مجدد تخفیف به رهبری تسلا کاهش یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا