خودرو

ردیاب اهنربایی برای خودروهای ترانزیت

بیشترین استفاده ردیاب های اهنربایی برای خودرو های ترانزیت یا کسانی که میخوان ردیاب به سیم کشی خودرو نصب نشود و قابلیت جابجایی دستگاه رو داشته باشند.
به گزارش پرشین خودرو، امروزه، با گسترش شبکه‌های ارتباطی بین کشورها، نیاز به ترانزیت کالا از یک کشور به دیگر کشورها و در داخل هر کشور نیز به‌شدت افزایش یافته است. مدیریت صحیح این فرآیند از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از جی‌پی‌اس‌های مناسب، به شما امکان می‌دهد در هر لحظه وضعیت بار خود را مانیتور کرده و با افزایش بهره‌وری شرکت، به طراحی عملی و بهینه‌تر فرآیند ترانزیت کمک کنید. در همین راستا، ردیاب اهنربایی بهترین گزینه برای خودروهای ترانزیت است.

شرکت‌های ترانزیت کالا با نصب gps خودرو یا همان ردیاب خودرو در وسایل نقلیه‌شان، ازجمله کامیون‌ها، تریلرها و کانتینرها، به‌طور دائم و لحظه‌ای می‌توانند اطلاعات کاملی از وضعیت بار ارسالی خود را داشته باشند. این فناوری امکان مانیتورینگ وضعیت وسیله نقلیه از زمان خروج تا رسیدن به مقصد، که ممکن است چند روز طول بکشد را فراهم می‌کند. با برقراری ارتباط با جی ‌پی ‌اس خودرو از طریق اینترنت، از داخل شرکت، می‌توان به اطلاعاتی مانند موقعیت فعلی، سرعت، میزان رانندگی در طول روز و سایر جزئیات وسیله باربری دقیقا آگاه شد.
با نصب ردیاب اهنربایی در وسایل نقلیه باربری و ترانزیت، می‌توان به‌صورت لحظه‌ای وضعیت بار و اطلاعات مهم را پیگیری و کنترل کرد. با این روش، علاوه‌بر اطلاعات دقیق از وضعیت فعلی وسیله نقلیه ترانزیتی و همچنین پیگیری وضعیت بار می‌توان در هزینه‌های عملیاتی و زمانی نیز به‌شکل قابل توجهی صرفه‌جویی کرد. نصب جی‌پی‌اس در وسیله‌های نقلیه مخصوص باربری و ترانزیت باعث می‌شود تا شما وضعیت بار ارسالی را پیگیری کرده، هزینه‌ها را کنترل کنید و برای زمان خود برنامه‌ریزی کافی داشته باشید.

باتوجه‌به اینکه جی‌پی‌اس در اکثر موارد، باید خارج از وسیله نقلیه موردنظر نصب شود تا به‌خوبی از مرکز کنترل، ارتباط برقرار کند، جنس و کیفیت این دستگاه اهمیت زیادی دارد. یک خودرویاب باید بتواند در شرایط مختلف جوی، استحکام بالایی داشته باشد و خیلی دقیق ارتباط خود را با مرکز کنترل حفظ کند. برای این منظور، irangps ردیاب‌های خود را از فلزات مرغوب با پوشش‌های خاص تهیه می‌کند که در شرایط مختلف آب‌وهوایی هیچ مشکلی به‌وجود نیاید.
به علاوه، استفاده از این جی‌پی‌اس‌ها، باعث افزایش ایمنی راننده در طول مسیر نیز می‌شود. در صورت بروز علائم ناگهانی در رانندگی، یک ردیاب اهنربایی خوب از طریق اعلام هشدار، راننده را آگاه می‌کند تا خیلی سریع برای رسیدگی به مشکل به‌وجودآمده، اقدامات لازم را انجام دهد و در امنیت کامل مسیر خود را به پایان برساند. وجود این امکانات در یک جی‌پی‌اس، نقش مهمی در افزایش سطح ایمنی و بهبود کیفیت سفرهای ترانزیتی و حمل بار دارند.
یکی از نکات مهم برای برخی از شرکت‌ها، سالم رسیدن محموله به مقصد و حفظ امنیت در طول مسیر است. برای همه شرکت‌های باربری مهم است که از باز و بسته شدن درب محموله در طول مسیر جلوگیری شود و محموله، سالم به‌دست گیرنده برسد. با استفاده از جی‌پی‌اس می‌توانید به‌خوبی نسبت‌به این مسائل نیز آگاه باشید تا محموله به سلامت به مقصد برسد. این عامل علاوه‌بر موارد مذکور، باعث تمایز یک شرکت باربری از سایر شرکت‌ها می‌شود و رونق کسب‌وکار و اعتماد بیشتر به خدمات ارائه‌شده توسط شرکت را تضمین می‌کند.

ردیاب اهنربایی به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین انواع ردیاب‌های موجود در بازار کشور، بهترین گزینه برای مسیریابی بدون نیاز به سیم‌کشی است. این نوع ردیاب مگنتی، برای انواع مختلف خودروهای سواری ازجمله سبک، سنگین و حتی موتورسیکلت‌ها مناسب است. این ردیاب ارزان با ابعاد کوچک، طراحی باکیفیت و بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ها، دارای دقت بسیار بالا در ردیابی است. این ردیاب با یک بار شارژ کامل و نصب سیم‌کارت، عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و بدون نیاز به اتصال سیم‌های پیچیده می‌توان از آن استفاده کرد.
ردیاب مغناطیسی یکی از بهترین انواع ردیاب اهنربایی است که به افراد امکان مدیریت خودروهای ترانزیتی را می‌دهد. این ردیاب کوچک با قابلیت مغناطیسی، بهترین ابزار مدیریتی برای صاحبین شرکت‌هایی است که به‌وسیله خودروهای ترانزیت، محموله جابه‌جا می‌کنند و یک ردیاب ضد سرقت نیز محسوب می‌شود. در موسسات اجاره خودرو، شرکت‌های خدماتی و ترانزیت کالا که خودروهای متعددی دارند، استفاده از ردیاب شخصی به‌عنوان ابزار کنترلی برای مدیریت و کنترل پرسنل و امور مالی، بسیار مفید است.
یکی از مزایای مهم این نوع ردیاب، امکان جدا کردن آن از یک خودرو و نصب آن بر روی خودروی دیگر است که این امر امکان ردیابی با دقت بالا را فراهم می‌کند. همچنین، با قابلیت آهنربایی، ردیاب مغناطیسی کاربردهای متعددی برای مالکان دارد. برخی از مهم‌ترین کاربردها و مزایای ردیاب اهنربایی عبارت‌اند از:

مجموعه ایران جی پی اس به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش ردیاب‌های خودرو، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات باکیفیت و قابل اطمینان به مشتریان می‌کند. ردیاب خودرو ازجمله ردیاب اهنربایی در مجموعه ایران جی پی اس با گارانتی و قابلیت تعویض و همچنین پنج سال خدمات پس‌از فروش ارائه می‌شود. از طرفی، تیم پشتیبانی در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما و ارائه راهنمایی‌های لازم برای استفاده بهینه از دستگاه‌های ردیاب هستند. با خرید ردیاب اهنربایی از ایران جی‌پی‌اس، اطمینان داشته باشید که رضایت شما در اولویت است و بهترین محصول را دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا