خودرو

شکسته شدن رکورد تولید ۶۰ ساله شرکت فنر سازی زر

عصر خودرو- شرکت دانش‌بنیان فنرسازی زر در شصتمین سال فعالیت خود با تولید ۱۳ هزار تن انواع فنرهای تخت و پارابولیک در یک شیفت کاری در سال ۱۴۰۲ موفق به رکوردشکنی بی‌سابقه‌ای از بدو تاسیس خود شد؛ این رکورد آخرین بار در سال ۱۳۸۹ با تولید ۱۲ هزار تن در دو شیفت کاری بوده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، امید حیدری، مدیرعامل گروه فنرسازی زر با تاکید بر اینکه میزان تولید کل این شرکت در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ هزار و ۳۵ تن بوده است، گفت: هدف اصلی این شرکت در راستای برنامه‌های تعریف شده، تولید محصولات اقتصادی و افزایش فروش محصولات تولیدی در حوزه بازارهای یدک بود که این امر با همت کارکنان متخصص و متعهد محقق شد.
او افزود: شرکت فنرسازی زر، در حوزه فروش نیز در پایان سال ۱۴۰۲ با ثبت عملکرد ۱۲/۳۵۰ تنی انواع محصولات تولیدی خود به ارزش ۹/۱۷۱ میلیارد ریال (با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته) موفق به ثبت رکورد جدیدی شد. همچنین سهم فروش بازار یدکی ۳/۸۳۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی داشته است.
مدیرعامل گروه فنرسازی زر ادامه داد: این مجموعه در سال جاری موفق به تولید ۱۸/۵۹۴ دستگاه اکسل جلو و ۱۵/۸۶۷ دستگاه اکسل عقب خودروی نیسان برای شرکت خودروسازی زامیاد با هزینه لجستیک صفر شده و همچنین تمهیدات لازم را به منظور تولید ۲۵۰ دستگاه در روز برای سال آینده  را برنامه‌ریزی کرده است.
حیدری افزود: گروه فنرسازی زر نسبت به راه اندازی و بهره‌برداری از سایت چهارم فنرسازی زر در استان سمنان و انجام پروژه‌‌ها و برنامه‌های استراتژیک تعریف شده در راستای سیاست‌های گروه خودروسازی سایپا به‌منظور تولید محصولات با کیفیت، افزایش سهم بازارهای داخلی به منظور جذب مشتریان بیشتر، جلب رضایت ذینفعان و سهامداران و دستیابی به رکوردهای جدید برنامه‌ریزی کرده است.
محصولات شرکت فنرسازی زر در سه گروه مشتری خودروسازان، صادرات و بازار یدکی، تولید و عرضه می‌شود.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا