خودرو

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.
امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودروها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.
در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه‌بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.
آئودی، با ۲۷۵ مشکل در هر ۱۰۰ خودروی تولید شده

یکی از بازیگران کلیدی در صنعت خودروسازی آلمان، و همچنین یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس، آئودی است که طیف وسیعی از سدان‌ها و SUV‌های لوکس را در کنار مدل‌های پرفورمنس RS تولید می‌کند. به طور کلی، رتبه‌بندی‌های قابلیت اطمینان فعلی برای آئودی در نوسان است، به طوری که برخی از خودروها امتیازات عالی دریافت می‌کنند و برخی دیگر کمتر از حد متوسط ‌هستند. اکنون، اطلاعات زیادی برای سنجش اینکه کدام خودروهای آئودی قابل اعتمادتر هستند، وجود دارد.

سدان کامپکت آئودی A۳ با دریافت امتیاز کلی قابلیت اطمینان ۸۲/۱۰۰، به عنوان قابل اعتمادترین آئودی در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شود. قیمت مدل ۲۰۲۴ این خودرو از ۳۵۸۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

با حرکت به سمت یکی از مدل‌های سایز متوسط ‌آئودی که امروزه به فروش می‌رسد، یعنی آئودی Q۵، طبق نظر J.D. Power کمترین اعتماد و قابلیت اطمینان را دارد و میانگین امتیاز ۷۵/۱۰۰ را دریافت می‌کند. اگرچه Q۵ لزوماً نمره پایینی ندارد، اما در بازه کمتر از میانگین قابلیت اطمینان J.D. Power قرار می‌گیرد. این شاسی بلند سایز متوسط، ‌بین ۴۳ تا ۷۲ هزار دلار قیمت دارد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا