خودرو

فراخوان سراسری ام وی ام ایکس ۵۵ پرو / بررسی ۳۰ هزار خودرو فروخته شده


جدا شدن اکسل عقب خودرو ایکس ۵۵ پرو حادثه ای بود که در چند روز گذشته جنجال زیادی به پا کرد، حال اما مدیران خودرو جهت حل مشکل، برای تمامی X55های فروخته شده فراخوان صادر کرده است.
در روزهای گذشته جدا شدن اکسل عقب ایکس ۵۵ پرو موجب شد تا سوالات زیادی پیرو این موضوع برای مردم و دارندگان این کراس اوور به وجود بیاید. از مهم ترین مسائل به وجود آمده این بود که آیا تمامی ایکس ۵۵های فروخته شده به مشتریان چنین مشکلی دارند و احتمال کنده شدن اکسل مابقی نیز وجود دارد یا نه؟در پاسخ به این سوال باید گفت که فقط یکی از پارت نامبرهای عرضه شده در ایران با اکسل های معیوب مونتاژ شده اند و هم اکنون در حال تردد هستند. با این حال اما شرکت مدیران خودرو برای اطمینان خاطر، تمامی X55های فروخته شده را فراخوانده تا در موعد مقرر برای بررسی اکسل عقب در نمایندگی این شرکت حاضر شوند.
به این ترتیب بهتر است تمامی صاحبان ایکس ۵۵های پرو از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه لغایت ۶ خرداد (۲۰ روز کاری + جمعه ها) به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنند تا خودروی آن ها به صورت رایگان مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم نیز اکسل عقب به صورت رایگان تعویض گردد. مراجعین توجه داشته باشند که این فرآیند کاملاً رایگان است و در صورت تقاضا برای پرداخت هزینه توسط نمایندگی، بهتر است این قضیه را با ما در میان بگذارند تا پیگیری های لازم را انجام دهیم.
به گفته شرکت، خودروی مورد نظر به تازگی و فقط دو روز است که در اختیار واحد خدمات پس از فروش و تیم فنی قرار گرفته اما با این حال مدیران خودرو تلاش کرد تا در این مدت، قطعات مورد نیاز را فراهم و همچنین هزینه های مالی مورد نیاز را تامین کند.
پس از یک روز از واژگونی X55 پرو و انتشار فیلم های مربوط به آن در فضای مجازی، مدیران ارشد شرکت، مالک خودرو را شناسایی کردند و به بیمارستانی که تنها مجروح حادثه در آن جا بستری بود مراجعه و دلجویی های لازم را انجام دادند. در ادامه نیز برای جبران خسارات وارده به افراد حاضر در خودرو، خاطر نشان کردند که تمامی هزینه های درمان توسط مدیران خودرو پرداخت و خودروی واژگون شده نیز با یک خودروی نو جایگزین می شود.
در پایان نیز باید اذعان داشت که وایرال شدن و انتشار ویدیو حادثه توانست کمک شایانی به پاسخگو شدن و پیگیری این موضوع توسط شرکت کند چرا که در صورت عدم وجود چنین فیلمی، احتمال داشت تا مدرکی دال بر جدا شدن اکسل از خودرو، بدون این که تصادفی رخ دهد وجود نداشته باشد و فرد یا شرکتی نیز در قبال چنین حادثه ای پاسخی ارائه ندهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا