خودرو

تارا اتوماتیک V4 رکورد قیمتی خود را جا به جا کرد


قیمت تارا اتوماتیک V4 امروز رکورد قیمتی قبلی خود را تغییر داد و به بیش از ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون در بازار آزاد رسید.
همان طور که در جریان هستید از میان تولیدات داخل، تارا اتوماتیک V4 گران ترین، لوکس ترین و جدیدترین خودرو است که البته اخیراً افزایش قیمت های به نسبت زیادی را تجربه کرده. این سدان موفق شده تا در هفته های گذشته از حدود ۹۰۰ میلیون تومان به بیش از ۱ میلیارد تومان برسد و در حال حاضر نیز صاحبان آن قیمتی برابر با ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان برایش در نظر گرفتند.
به این ترتیب با تغییراتی که امروز رخ داده و تارا V4 را ۱۰ میلیون گران کرده، رکورد قبلی این خودرو شکسته شد و بهای اعلامی اش به بالاترین حد ممکن رساند.
در بازار چینی ها اما داستان کمی متفاوت بود زیرا هم شاهد رشد قیمت برخی خودروها بودیم و هم این که تعدادی از آن ها افت کردند و برخلاف افزایش قیمت دلار ارزان شدند.
به طور کلی امروز در بین ایرانی ها رشدهایی بسیار جزئی موجب گرانی شد و در میان مونتاژی ها نیز افت و خیزهای آن چنانی به چشم نخورد.
بیشتر بخوانید : قیمت روز خودرو
همان طور که پیش تر گفته شد بیشترین رشد در بین تولیدات ایران خودرو مربوط به تارا V4 بود که موجب شد رکورد قیمتی قبلی این خودرو شکسته شود.
در بازار خودروهای تولیدی سایپا هم امروز فقط شاهین بود که ۴ میلیون گران تر شد. بقیه خودروهای این شرکت هم رشدهای به نسبت کمی را به خود دیدند.
هایما S5 و آریزو ۶ پرو حدود ۲۰ میلیون گران تر شدند و از طرفی دیگر ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، کی ام سی X5 و دیگنیتی پرستیژ نیز به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون افت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا