خودرو

فروش خودرو تیگارد X35 با شرایط ویژه اقساطی در شهرک اتومبیل گودرزی

در طرح فروش ویژه خودرو تیگارد X35، امکان خرید با اقساط ۱۲ الی ۳۶ ماهه و پرداخت مرحله‌ای وجه پیش‌پرداخت در شهرک اتومبیل گودرزی فراهم آمده.
به اشترک بگذارید
مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی از آغاز طرح ویژه فروش نقد و اقساط خودرو تیگارد X35 در شهرک اتومبیل گودرزی به عنوان بزرگترین مجموعه خودرویی مولتی‌برند با شعبات فعال در استان های تهران و البرز خبر داد. به گفته کسری شیروانی، در این طرح فروش ویژه، امکان خرید خودرو تیگارد X35 بصورت اقساطی و با بازپرداخت ۱۲ الی ۳۶ ماهه اقساط در شهرک اتومبیل گودرزی فراهم آمده و متقاضیان می‌توانند این کراس‌اوور مجهز و جدید بازار را با قیمت مصوب ۱میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان و شرایط پرداخت منعطف، خریداری نمایند.
به گزارش خودرودیلی، طبق شرایط فروش ویژه اعلام شده برای خودرو تیگارد X35 در شهرک اتومبیل گودرزی، متقاضی می‌بایست مبلغ ۶۵۰میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به شرکت پرداخت کند که ۲۹۵میلیون تومان از این مبلغ در هنگام ثبت‌نام، ۱۹۵میلیون تومان ۳۰ روز پس از ثبت قرارداد و الباقی مبلغ پیش‌پرداخت (با احتساب ۱۸ درصد سود مشارکت سالانه) همزمان با ارسال دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود. مابقی قیمت نهایی خودرو را، همانطور که اشاره شد، می‌توان در اقساط یک الی سه ساله تسویه کرد. موعد تحویل خودروها نیز در این طرح، ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است.
در بازپرداخت یک ساله اقسط، مبلغ هر قسط، ۵۰ میلیون تومان و در بازپرداخت دو ساله، مبلغ هر قسط، ۳۱ میلیون تومان اعلام شده است. برای بازپرداخت سه ساله اقساط نیز مبلغ هر قسط، ۲۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به شوروم محصولات تیگارد موتور در محل شهرک اتومبیل گودرزی، واقع در کیلومتر ۲۰ جاده قدیم کرج – تهران (فتح) مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن ۳۷۸۶۱-۰۲۱، با کارشناسان شهرک اتومبیل گودرزی تماس حاصل نمایید.
شهرک اتومبیل گودرزی که در حال حاضر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت های ایران خودرو، بهمن موتور، مدیران خودرو، سایپا، ماموت خودرو، BM Cars، آمیکو و نیرو موتور را عهده‌دار است، به تازگی همکاری با شرکت های تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا را نیز آغاز کرده تا سبد محصولات این گروه خودرویی، گسترده‌تر شود.
انتهای پیام
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا