خودرو

فروش ۳ خودرو سایپا از فردا

فردا (پنجشنبه) فروش سه محصول خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.
فروش سه محصول خودروسازی سایپا از فردا آغاز می‌شود. با توجه به بازه زمانی باقی مانده تا پایان سال به نظر می‌رسد این آخرین طرح فروش سایپا باشد. بخوانید… (عکس) یک سمند جدید در راه بازار است قیمت فیدلیتی در بازار امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲/ ارزان‌ترین تیپ تارا؛ ۸۰۰ میلیون!
به گزارش اکو ایران، خودروسازی سایپا خود را آماده می‌کند تا از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ (فردا) طرح فروش سه محصول خود را آغاز کند. این طرح فروش نارنجی‌های جاده مخصوص به صورت پیش فروش برگزار می‌شود. آن طور که به نظر می‌رسد خودروسازی سایپا این طرح فروش خود را تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دهد.
برگزاری این طرح از سوی خودروسازی سایپا با توجه به نزدیک شدن به پایان سال را می‌توان عیدی این خودروساز به متقاضیان خودرو قلمداد کرد.
اطلس G، کوییک GX-L و ساینا S سه محصولی هستند که سایپایی‌ها آن‌ها را پشت ویترین قرار می‌دهند.
از آنجایی که این طرح به صورت پیش فروش برگزار می‌شود بنابراین متقاضیان بخشی از قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت به حساب‌های تعیین شده از سوی مدیران سایپا واریز می‌کنند.
مبلغ پیش پرداخت برای در اختیار گرفتن اطلس G، از سوی مدیران فروش این خودروسازی حدود ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.
متقاضیانی که قصد در اختیار گرفتن کوییک GX-L را دارند نیز باید پیش پرداخت حول و حوش ۱۸۲ میلیون تومانی را به حساب سایپا واریز کنند.
ساینا S نیز با پیش پرداخت نزدیک به ۱۶۸ میلیون تومانی در این طرح فروش نوروزی حاضر است.
آن طور که اطلاعیه سایپا نشان می‌دهدبازه تحویل اطلس G و ساینا S شهریور تا دی ۱۴۰۳ اعلام شده است.
متقاضیان کوییک GX-L نیز توجه داشته باشند خودروی مورد نظر آن‌ها در بازه مهر تا آذر سال آینده به آن‌ها واگذار می‌شود.
قیمت نهایی خودرو‌های عرضه شده نیز همزمان با تحویل خودرو‌ها از سوی مدیران فروش سایپا به متقاضیان اعلام می‌شود و آن‌ها باید الباقی قیمت خودرو را پیش از تحویل گرفتن بر اساس قیمت روز پرداخت کنند.
خودروسازی سایپا در مورد رنگ خودرو‌های عرضه شده در اطلاعیه خود توضیحی نداده است.
این طرح فروش خارج از سامانه یکپارچه برگزار می‌شود و متقاضیان باید برای در اختیار گرفتن خودرو‌های عرضه شده به سایت فروش خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا