خودرو

قیمت کارخانه آریزو ۶ GT مشخص شد


شرکت مدیران خودرو قیمت کارخانه قوی ترین سدان مونتاژی حال حاضر خود یعنی آریزو ۶ GT را ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون اعلام کرد.
در حال حاضر آریزو ۶ جی تی یکی از جذاب ترین و پرشتاب ترین سدان های مونتاژی در ایران است که البته پس از ورود آریزو ۸ به بازار این خودرو در رده دوم پرشتاب ترین ها قرار می گیرد. رونمایی های متعدد آریزو ۶ GT حدود ۵ ماه قبل شروع شد و شاهد به نمایش درآمدن و معرفی آن در اکثر نمایندگی های بزرگ و معتبر مدیران خودرو بودیم.
حال اما پس از گذشت چند ماه از رونمایی و آماده به کار شدن خط مونتاژ، مدیران خودرو قیمت نهایی کارخانه آریزو ۶ جی تی را اعلام کرده اما تا کنون هیچ شرایط فروشی برایش منتشر نشده است.
بیشتر بخوانید : تست درایو فونیکس آریزو ۶ GT در پیست آزادی + ویدیو
قیمت کارخانه ای این سدان جذاب با احتساب هزینه های جانبی برای خریدار ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تمام می شود. این قیمت تعیین شده در مقایسه با قیمت دیگر سدان های اسپورت مانند کی ام سی J7، می تواند معقولانه باشد.
برای فونیکس آریزو ۶ GT از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ تیگو ۸ پرو استفاده شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است و یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را بر عهده دارد. خودروی آریزو ۶ جی تی، طبق اعلام کارخانه، شتاب صفر تا صدی معادل با ۶.۷۸ ثانیه دارد و طبق ادعای کمپانی چری، عملکرد بهتری نسبت به هوندا سیویک و ترامپچی امپاو ارائه می دهد.
فونیکس آریزو ۶ GT در ایران با تریم قرمزرنگ عرضه می شود و این تریم به فضای داخلی خودرو حس و حال بسیار خوبی بخشیده است. قالب صندلی ها نیز در این نسخه تغییر کرده اند. مانیتور و کلاستر یکپارچه، سیستم خودران سطح دو پلاس شامل کروز کنترل تطبیقی، تثبیت حرکت بین خطوط، رادار تابلو خوان، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار برخورد از عقب، گیربکس شیفت بای وایر، پد شارژر وایرلس، سیستم فرمان پذیری صوتی، غربیلک فرمان جدید، گرم‌کن صندلی های جلو و قابلیت تنظیم فرمان در چهار جهت نیز از دیگر ویژگی ها و امکانات آریزو ۶ جی تی به حساب می آیند.
قیمت کارخانه ای این سدان جذاب با احتساب هزینه های جانبی برای خریدار ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تمام می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا