خودرو

لوکانو ۷ با هفت حالت رانندگی، به استقبال تجربه آفرود می‌رود

عصر خودرو- از زمان عرضه جهانی LUCANO۷ در آوریل سال گذشته، این خودرو توانسته، سطح جدیدی از تجربه رانندگی خارج از جاده را با مشتریان بین المللی خود به اشتراک بگذارد. با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه نهایی این محصول در بازار ایران، توجهات مردمان سرزمین پارس به خرید این محصول و تجربه متفاوت آفرود جلب شده است. این توجهات برای افرادی که به دنبال یک ماجراجویی خاص و آفرودی هستند جنبه متفاوت تری پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» LUCANO 7 با الهام از مفهوم “از کلاسیک، ورای کلاسیک” ، توانسته خود را با شرایط سخت جاده سازگار نماید و از طریق سیستم مستقل فوق‌هوشمند ARDIS ، قابلیت‌های جامع و پیشرفته‌ای را برای گشت‌وگذار در جاده‌ها و مسیرهای آفرود تعبیه کند. LUCANO 7 می‌تواند تا ۷ حالت رانندگی، (بیشترین حالت رانندگی در بین خودروهای هم کلاس خود) از جمله رانندگی در شرایط شن، برف، گل و لای، آفرود،حالت مصرف بهینه انرژی، رانندگی معمول و حالت اسپرت را فعال کند و با بهره گیری از ساختار فنی قدرمند خود، نیازهای جاده ای رانندگان را برطرف نماید.
به‌طورکلی، در مسیرهای شنی، وجود ماسه نرم و سست باعث افزایش مقاومت چرخ‌ها برای حرکت به سمت جلو می‌شود. تعویض دنده و چرخش نامناسب در حین رانندگی می‌تواند باعث فرورفتن و گیرکردن چرخ‌ها شود. بااین‌حال، پشتیبانی از حالت رانندگی در شن در سیستم ARDIS (سیستم مستقل فوق‌هوشمند)، باعث شده تا چهارچرخ محرک LUCANO7 به طور فعال درگیر شده و سیستم ضدلغزش خودرو عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. همه این شاخصه‌ها باعث شده تا توان موتور به بهترین شکل ممکن مدیریت شود. تولید گشتاور بیشتر و عملکرد سیستم ترمز ضدلغزش و سیستم TCS باعث شده تا خودرو در برابر ماسه نرم، قدرت مانور بالاتری داشته باشد و به راننده کمک کرده، آزادانه در شن و ماسه رانندگی کند. درعین‌حال، به لطف ترکیب طلایی و قدرتمند ۱.۶TGDI + 7DCT ، این محصول می‌تواند حداکثر توان خروجی ۱۴۵ کیلووات را با حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر آزاد کند. عملکرد قوی این خودرو در شرایط خاص باعث شده تا حسی فراتر از کلاسیک به مخاطب منتقل شود. چه در سبقت‌های جاده‌ای باشد و چه غلبه بر چالش‌های خارج از جاده، با لوکانو ۷، همیشه یک ” قدم جلوتر” هستید.

درباره لوکانو نام LUCANO به‌عنوان یک برند جدید آفرود، از ترکیب کلمه انگلیسی “Luxury”، واژه ایتالیایی “Cacciatore” و کلمه انگلیسی “Novelty” الهام گرفته شده است. LUCANO در واقع نماد یک شکارچی کنجکاو و شجاع شهری است که با زندگی خارج از جاده و خارج از شهر هم‌زیستی پیدا کرده است. لوکانو هم به دنبال القا قدرت است و هم در جستجوی مأموریتی شجاعانه و پر پیچ‌وخم. LUCANO به شعار خود “از کلاسیک، ورای کلاسیک” خود پایبند است و بی‌وقفه به دنبال نوآوری و پیشرفت است. این خودرو با عملکرد عالی چهارچرخ محرک، ساختار ایمنی عالی و فناوری هوشمند آینده‌نگر، روند جدیدی از آفرود شهری را رهبری می‌کند. با بهره‌گیری از ژنوم دقت و لوکس بودن و ادغام آن با دانش و مهارت‌های تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها، مدل جدیدی از SUVهای آفرود شهری پا به عرصه وجود نهاده است. در آینده‌ای نزدیک، LUCANO به دنبال تمرکز بیشتر بر روی مفهوم توسعه پایدار و همسویی با محیط زیست است. این یعنی، ترکیب همه قابلیت‌های جاده‌ای با انرژی های جدید برای ایجاد عملکرد آفرودی کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست و ارائه گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبز برای نخبگان جدید شهری.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا