خودرو

نتایج مفید و موثری در بدترین شرایط صنعت خودرو هم می توان کسب کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ظرفیت بالایی در صنعت خودرو با وجود متخصصان و مهندسان این صنعت وجود دارد که می‌توانیم در بدترین شرایط هم نتایج مفید و موثری کسب کنیم.
به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی مهر، با بیان این مطلب در مراسم تودیع خودرو به عنوان مدیرعامل سابق ایران‌ خودرودیزل، با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در دوران مسوولیت خود، اظهار کرد: با کمک کارکنان مجموعه دیزل توانستیم دستاوردهای مناسبی در شرایط فشار و تنگناهای موجود رقم بزنیم.
وی افزود: ظرفیت بالایی در صنعت خودرو با وجود متخصصان و مهندسان این صنعت وجود دارد که می‌توانیم در بدترین شرایط هم نتایج مفید و موثری کسب کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر افزایش تولید، به عنوان رکن اصلی توسعه اقتصاد کشور اظهار کرد: ایجاد اشتغال در ایران‌ خودرودیزل از ثمرات افزایش و رونق تولید بوده است و از این افزایش تولید تمامی ذینفعان این شرکت منتفع شده‌اند.
توسلی مهر در پایان ضمن تبریک به مدیرعامل جدید ایران‌ خودرودیزل(محمد حسن محمدزاده) و قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بالایی در ایران‌ خودرودیزل ایجاد شده است که امیدواریم به بهترین شکل از آن بهره‌برداری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا