خودرو

همه آنچه باید درباره این خودروی وارداتی بدانید

از ۲۴ بهمن تحویل ۶۱۰ دستگاه چانگان CS ۵۵ پلاس به مشتریان آغاز شده است. گروه خودروسازی سایپا برنامه پیش فروش چهار هزار دستگاه خودرو CS ۵۵ پلاس را برای مشتریانی که در مرحله جدید در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی در حال ثبت نام هستند، برنامه ریزی کرده است.
خودروی چانگان CS۵۵ یکی از خودرو‌های وارداتی است که سایپا در سامانه یکپارچه خودرو عرضه کرده است و قیمت نهایی آن را مشخص کرد. بخوانید… احتمال کاهش قیمت این خودروی محبوب در بازار عرضه خودرو‌های وارداتی از امشب ۹ اسفندماه شگفتی‌های فهرست جدید محصولات ایرانخودرو اولین خودرو‌های وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد
به گزارش اقتصادنیوز، چانگان CS۵۵ دومین محصول وارداتی سایپا است که به تازگی در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی عرضه شده است.
براساس آنچه این شرکت خودروسازی در دعوتنامه خود آورده است و طبق فراخوان جدید، چانگان CS۵۵ پلاس مدل ۲۰۲۳ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۶۳ هزار تومان قیمت دارد.
از ۲۴ بهمن تحویل ۶۱۰ دستگاه چانگان CS۵۵ پلاس به مشتریان آغاز شده است. گروه خودروسازی سایپا برنامه پیش فروش چهار هزار دستگاه خودرو CS۵۵ پلاس را برای مشتریانی که در مرحله جدید در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی در حال ثبت نام هستند، برنامه ریزی کرده است.
اما بد نیست که نگاهی هم به برخی از شاخصه‌های این ماشین بیاندازیم. این خودرو که پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو را در اختیار دارد، با توان تولید نهایت قدرت ۱۸۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر، قدرت را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه‌تر به رخ‌های جلو انتقال می‌دهد.
همچنین میزان مصرف سوخت این خودرو ۵،۹ لیتری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.
سنسور نور و باران، سقف پانورامیک، صندلی برقی ۶ حالته راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی مولتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم فرمان صوتی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کنترل حرکت در سرازیری و سربالایی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ضد واژگونی، سنسور پارک عقب، ۶ ایربگ ده نقطه ای، ترمز پارک برقی و… از دیگر امکاناتی است که این خودرو در اختیار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا