خودرو

(ویدئو) بحث و جدل درباره یک زمین فوتبال در دل آسمان!

ساختار توری پارک به دو سطح تقسیم می‌شود که از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا برای ساخت و ساز استفاده شده است. سطح بالایی برای بازی بازدیدکنندگان است در حالی که سطح پایین به عنوان یک مانع ایمنی عمل می‌کند.

فرارو- بزرگترین پروژه شهربازی شبه آسمانی جهان به نام «شبکه جادویی آسمان» در شرق چین به دلیل نگرانی‌های ایمنی تحت نظارت عمومی قرار گرفته است.
به گزارش فرارو، این ویدئو در شهر یونگ‌کانگ در استان ژجیانگ در ۲۳ فوریه فیلمبرداری شده است. یک شبکه سبز در آسمان در ارتفاع ۱۰۰ متری گسترده شده است که توسط پلی بین دو صخره به هم متصل شده است. تور با رنگ‌های زمین فوتبال رنگ آمیزی شده است و کودکان زیادی در حال پریدن و بازی روی آن دیده می‌شوند. از بالا، می‌توان یک حوض بزرگ روی زمین را از طریق تور مشاهده کرد.
این شهربازی در اکتبر ۲۰۲۳ به روی عموم باز شد و ۲۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و مساحتی معادل ۱۶۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد.
در ژانویه امسال، این شهر توسط به عنوان بزرگترین پارک تفریحی شبه آسمان در جهان تأیید شد.
ساختار توری پارک به دو سطح تقسیم می‌شود که از مواد پلی اتیلن با چگالی بالا برای ساخت و ساز استفاده شده است. سطح بالایی برای بازی بازدیدکنندگان است در حالی که سطح پایین به عنوان یک مانع ایمنی عمل می‌کند.
برای اطمینان از ایمنی، می‌تواند تا ۵۰ نفر را به طور همزمان در خود جای دهد. بازدیدکنندگان نه تنها می‌توانند روی تور جادویی بازی کنند، بلکه از منظره‌ای هیجان‌انگیز از پایین صخره با عمق صد متری که در آن سطح آدرنالین را افزایش می‌دهد، لذت ببرند. در تعطیلات سال نوی چینی امسال، شبکه جادویی آسمان به مقصدی محبوب برای مردم محلی تبدیل شده است.
یک مقام مسئول این مجموعه اظهار داشت: کودکان در اینجا بسیار خوشحال هستند و بزرگسالان به سختی می‌توانند آنجا را ترک کنند. حتی بزرگسالان هم می‌توانند احساس کنند که دوران کودکی خود را تجربه می‌کنند.
خانم یانگ، شهروندی که برای تجربه آن آمده بود، با هیجان گفت: یک تور بزرگ بین دو قله کوه کشیده شده است که کاملاً فراتر از انتظارات من است. او افزود: در نگاه اول، بسیار بزرگ و بلند است. پریدن روی آن بسیار جالب است، بسیار پویا، به خصوص مانند یک ترامپولین.
یکی از کارکنان این شهربازی با توجه به نگرانی‌های ایمنی در مورد این شهربازی اعلام کرد که این مکان قطعاً ایمن است و بازدیدکنندگان می‌توانند خودشان بیایند و آن را تجربه کنند. با مسئولیت پذیری می‌توانیم بگوییم که این مجموعه قطعا ایمن است. اگر این یک پروژه ناامن بود، در آنجا قرار نمی‌گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا