خودرو

کراس اوور جدید چری فالوین E06 معرفی شد، خودرو PHEV و EV جدید چری + عکس


اخیراً، شرکت چری تصاویر رسمی فالوین E06 خود را منتشر کرد که یک “شاسی بلند بزرگ هوشمند پنج نفره” در زیر مجموعه سری فالوین است و در مدل های PHEV و EV عرضه می شود. انتظار می رود این خودروی جدید با قیمتی بین ۱۵۰،۰۰۰ تا ۲۰۰،۰۰۰ یوان (۲۰،۷۰۰ تا ۲۷،۶۰۰ دلار) به فروش برسد و عرضه رسمی آن ممکن است در سال ۲۰۲۵ باشد.
در سپتامبر ۲۰۲۳، چری برند فالوین را به عنوان یک سری خودروهای نوین انرژی معرفی کرد. در دو سال آینده، چری قصد دارد ۱۱ مدل را در این سری شامل شاسی بلندها، ام پی وی ها و سدان ها که پوشش دهنده مدل های PHEV، EREV و EV هستند، عرضه کند. تا کنون، شبکه فروش فالوین دارای نزدیک به ۴۰۰ نمایندگی در ۲۳۳ شهر چین است.
در نگاه اول، فالوین E06 از یک جلوپنجره بسته، چراغ های جلو بلند و تیز، یک لیدار سقفی، دستگیره های درب نیمه مخفی، اسپویلر سقفی و چراغ های عقب یکپارچه بهره می برد.

از نظر کمک رانندگی هوشمند، انتظار می رود این خودروی جدید دارای قابلیت ناوبری NOA (ناوبری در حالت خودران) با سرعت بالا و ناوبری در شهر باشد و امکاناتی مانند پارک خودکار، کنترل از راه دور پارک و پارک با حافظه را فراهم کند.
فالوین E06 که در رده شاسی بلندهای میان سایز قرار می گیرد و بر پایه پلتفرم مریخ چری ساخته شده، ابعادی به میزان ۴۸۲۰/۱۹۲۰/۱۶۸۵ میلی متر و فاصله محوری ۲۹۲۰ میلی متر دارد. مدل PHEV آن از یک موتور هیبریدی ۱.۵TGDI و یک موتور الکتریکی به همراه گیربکس DHT بهره می برد و برد الکتریکی ۲۰۰ کیلومتری را ارائه می کند. همزمان، مدل الکتریکی نیز دو گزینه برد ۵۵۰ و ۷۰۰ کیلومتری خواهد داشت. جزییات دقیق مشخصات نیروی محرکه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و ما برای اطلاعات بیشتر پیگیری خواهیم کرد.

در داخل خودرو، تعداد دکمه های فیزیکی به حداقل رسیده است. یک داشبورد کامل LCD به همراه یک صفحه کنترل مرکزی ۱۵.۶ اینچی، فرمان دو دی شکل، یک پد شارژر بی سیم روی کنسول مرکزی، یک صندلی ضدگرانش برای سرنشین جلو، یک یخچال و نورپردازی محیطی ۲۵۶ رنگ وجود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا