خودرو

هوندا سیتی به سامانه وارداتی ها می آید + کاتالوگ و عکس


پس از اعلام قبلی مبنی بر عرضه مدل های ZR-V و CR-V شرکت هوندا در سامانه واردات خودروهای جانبازان توسط شرکت آذریوردسال، اکنون گزارش های تازه ای حاکی از آن است که سدان ساب کامپکت هوندا سیتی نیز به زودی به فهرست خودروهای وارداتی این شرکت افزوده خواهد شد. این اقدام، تنوع محصولات غیرچینی در سامانه واردات را افزایش داده و برای متقاضیان خرید خودروهای وارداتی گزینه جذاب دیگری را فراهم می آورد.

هوندا سیتی یک سدان ساب کامپکت است که از سال ۱۹۸۱ توسط این شرکت ژاپنی تولید می شود. این خودرو که در ابتدا در قالب هاچبک عرضه شد، از سال ۱۹۹۶ به عنوان یک سدان برای بازارهای در حال توسعه در آسیا، آمریکای لاتین و استرالیا معرفی گردید. پلتفرم این خودرو با برخی محصولات دیگر هوندا مشترک بوده و نسل هفتم آن از سال ۲۰۱۹ در بازار حضور دارد.

هوندا سیتی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی GDI با قدرت ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر بهره می برد. انتقال قدرت به چرخ های جلو از طریق یک گیربکس نوع CVT صورت می پذیرد. این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و نیمه مستقل محور پیچشی در عقب بهره می برد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت شده است. حداکثر سرعت هوندا سیتی ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۱۰.۵ ثانیه می باشد.
در کابین این سدان ساب کامپکت، علاوه بر طراحی ساده اما مدرن، امکانات ایمنی و رفاهی متنوعی از جمله ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، نظارت بر فشار باد تایرها (TPMS)، کروزکنترل، فرمان برقی، پدل شیفتر، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی مالتی مدیا، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور، چراغ های LED و رینگ های آلومینیومی در دسترس است.

با توجه اطلاعات بدست آمده، انتظار می رود هوندا سیتی به زودی در فهرست عرضه شرکت آذریوردسال در سامانه واردات خودروها قرار گیرد. این امر می تواند با استقبال مناسب متقاضیان خرید خودروهای غیرچینی در این سامانه روبرو شود و هوندا سیتی به عنوان یک خودرو سواری با کیفیت و البته با اصالت ژاپنی می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا