خودرو

ایمن‌ترین دوچرخه جهان ببینید

این دوچرخه الکتریکی پیشگام که در رویداد معتبر ام دبلیو سی بارسلونا رونمایی شد، نوید دهنده عصر جدیدی در حمل و نقل هوشمند است که ایمنی، اتصال و پایداری محیطی را در اولویت قرار می‌دهد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، اُربیک، شرکتی پیشرو در زمینه نوآوری الکترونیک، به تازگی نخستین دوچرخه الکتریکی مجهز به اتصال ۵ جی را با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی اجتناب از مانع و تشخیص برخورد معرفی کرده است.
این دوچرخه الکتریکی پیشگام که در رویداد معتبر ام دبلیو سی بارسلونا رونمایی شد، نوید دهنده عصر جدیدی در حمل و نقل هوشمند است که ایمنی، اتصال و پایداری محیطی را در اولویت قرار می‌دهد.

اُربیک ۵ جی ئی بایک (Orbic ۵G eBike) دارای یک سامانه هوش مصنوعی اجتناب از مانع است. این سامانه به طور فعال بر محیط عقب دوچرخه نظارت کرده و نسبت به خطرات بالقوه، مانند خودروهای در حال نزدیک شدن، به دوچرخه سوار هشدار می‌دهد. این دوچرخه الکتریکی به دوربینی با وضوح بالا و یک حسگر زاویه باز مجهز است و با ارائه هشدارهای زمان واقعی از ایمنی و آگاه بودن دوچرخه سوار طی سفر خود اطمینان حاصل می‌کند.
افزون بر این، فناوری تشخیص برخورد به کار گرفته شده در اُربیک ۵ جی ئی بایک یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می‌کند. این فناوری برای جلوگیری از تصادف می‌تواند ترمز را به طور خودکار درگیر کرده یا فرمان دوچرخه را برای دور شدن از موانع بچرخاند.

با اتصال سرعت بالای ۵ جی، دوچرخه الکتریکی جدید اُربیک یک تجربه کاربری یکپارچه و پاسخگو را ارائه می‌کند. دوچرخه سوار می‌تواند ماجراجویی‌های خود را به صورت زنده استریم کند، در تماس‌های ویدیویی شرکت کند، و تجربیات خود را با دوچرخه سواران دیگر به اشتراک بگذارد.
نمایشگر لمسی دسترسی به نقشه ها، ردیابی سرعت، و وضعیت باتری را فراهم کرده و ناوبری و راحتی را بهبود می‌بخشد. افزون بر این، دوچرخه به عنوان یک هات اسپات متحرک عمل کرده و اتصال به دستگاه‌های دیگر، چه در حال حرکت و چه در زمان توقف را گسترش می‌دهد.

تعهد شرکت اُربیک به پایداری در طراحی دوچرخه الکتریکی ۵ جی ئی بایک نیز مشهود است. این وسیله نقلیه بدون استفاده از سوخت‌های فسیلی یا انتشار کربن کار می‌کند.
دوچرخه سوار می‌تواند ردپای زیست محیطی خود را کاهش داده و با ماموریت اُربیک برای توسعه یک فناوری دوستدار محیط زیست برای آینده‌ای سبزتر هماهنگ شود.
طراحی کم مصرف اُربیک ۵ جی ئی بایک و طول عمر بالای باتری آن، سواری طولانی بدون به خطر انداختن مسئولیت‌های زیست محیطی را تضمین می‌کند.

اُربیک از برنامه خود برای همکاری با شرکت ورایزون برای ورود ۵ جی ئی بایک به بازار آمریکا خبر داده است. اُربیک با استفاده از پوشش گسترده شبکه و تخصص فناورانه ورایزون به دنبال تسریع پذیرش گزینه‌های حمل و نقل هوشمند در سراسر آمریکا است. اُربیک طی همکاری با این ارائه دهنده پیشرو مخابراتی، یکپارچگی بی مشکل و دسترسی گسترده به فناوری نوآورانه ۵ جی ئی بایک را تضمین می‌کند.

اُربیک ۵ جی ئی بایک گام چشمگیری رو به جلو در تحرک الکتریکی را نشان داده و استاندارد جدیدی را برای دوچرخه‌های الکتریکی در سراسر جهان ایجاد می‌کند.
با ویژگی‌های ایمنی که از هوش مصنوعی نیرو می‌گیرند، اتصال سرعت بالا، و طراحی دوستدار محیط زیست، اُربیک ۵ جی ئی بایک آماده است تا نحوه رفت و آمد و کاوش در محیط اطراف را دوباره تعریف کند. از خیابان‌های شهری تا مسیرهای ناهموار، این دوچرخه الکتریکی تطبیق پذیری و عملکرد را ارائه می‌کند و افراد مختلف می‌توانند از آن در محیط‌های مختلف استفاده کنند.
اُربیک در حال آماده شدن برای عرضه این فناوری پیشگامانه در بازارهای جهانی و ایجاد تحول در آینده حمل و نقل دو چرخ است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا