خودرو

ببر/ ایگوانا جدید آلمانی از راه رسید! (خودروگرافی)

تا کنون دو نسل از تیگوان روانه بازار شده بود که با معرفی مدل ۲۰۲۴، شاهد حضور نسل سوم این شاسی بلند آلمانی خواهیم بود.
عصر ایران – فولکس‌واگن تیگوان خودرویی است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون در آلمان، روسیه، شانگهای و چین تولید شده‌است. نام تیگوان ترکیبی از تایگر و ایگوانا است. مدل ۲۰۲۴ تیگوان در واقع یک بروزرسانی جذاب در مدل سال است که با ۴ تریم متنوع عرضه شده است.
در بخش پیشرانه شاهد حضور ساختار هیبرید ملایم ۴۸ ولی هستیم. سیستم مدیریت سیلندر فعال ACT نیز اینجا حضور دارد. رینگ های آلومینیومی با توجه به آپشن در اندازه های ۱۷ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند. صفحه نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی در کابین، ۱۲.۹ اینچی محیط جذاب و باکیفیت را روی کنسول اصلی ایجاد کرده است.
سیستم مدیریت سیلندر فناوری مفیدی است که امکان حذف ۲ سیلندر از چرخه پیشرانه و در نتیجه مصرف بهینه انرژی را فراهم می کند.
تریم ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر هیبرید ملایم، تریم ۲ لیتری ۴ سیلندر، ۱.۵ لیتری پلاگین هیبرید و ۲ لیتری دیزل گزینه هایی هستند که تنوع بخش پیشرانه تیگوان ۲۰۲۴ را شکل داده اند. سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن ارائه می شود.
خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۵۵۱ میلیمتر در طول، ۱۸۴۲ میلیمتر در عرض، ۱۶۴۰ میلیمتر در ارتفاع و ۲۶۸۱ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.
نسل جدید فولکس واگن تیگوان در بخش ایمنی میزبان امکانات روز است که از میان آن‌ها می‌­توان به کروزکنترل تطبیقی، دستیار حرکت در سربالایی، دستیار پارک، حفظ حرکت بین خطوط و دستیار تعویض خطوط، اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا