خودرو

فروش فوری لاماری ایما هیبرید برای اولین بار + جدول اسفند ۱۴۰۲


لاماری ایما هیبرید به بازار آمد. شرکت آرین پارس موتور در بخشنامه جدید خود این محصول را با روش فروش فوری و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار داده است.
متقاضیان نسخه هیبرید لاماری ایما از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه تا پایان روز جمعه، ۱۸/ ۱۲/ ۱۴۰۲ فرصت دارند به سامانه یکپارچه به نشانی saleauto.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خودرو مذکور اقدام کنند.
در اولین عرضه لاماری ایما هیبرید از طریق سامانه، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش گذاشته شده است. خودروها پس از ۳۰ روز کاری و به عنوان مدل‌های ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده می‌شوند. جزئیات اولین فروش فوری لاماری ایما آرین پارس موتور را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

پیشرانه هیبریدی لاماری ایما از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی برای حرکت خودرو استفاده می‌کند. این پیشرانه در مجموع قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. قوای محرکه از طریق گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌شود. حداکثر سرعت خودرو به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شتاب صفر تا صد آن در مدت‌زمان ۸.۱ ثانیه رخ می‌دهد. محصول وارداتی آرین پارس در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۵.۳ لیتر بنزین می‌سوزاند.
لاماری ایما هیبرید با آپشن‌ها و امکانات متنوعی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که این موضوع، قیمت خودرو را توجیه می‌کند. شش عدد ایربگ در هنگام تصادف از سرنشینان جلو محافظت می‌کنند. در بخش ایمنی همچنین می‌توان به وجود تجهیزاتی همچون سیستم‌های ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و ایموبیلایزر اشاره کرد.
امکانات رفاهی ماشین نیز شامل آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی برقی شاگرد راننده با قابلیت تنظیم در ۴ چهار، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان ۱۰.۲۵ اینچی تمام دیجیتالی، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار عبور ترافیک از عقب، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار تصادف از سمت جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس ردیف عقب، خروجی برق ۵ و ۱۲ ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک و … می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا