خودرو

قیمت جدید فیدلیتی پرستیژ در دو نسخه ۵ و ۷ نفره اعلام شد


گروه بهمن قیمت نهایی فیدلیتی پرستیژ در دو نسخه ۵ و ۷ نفره را با احتساب کلیه هزینه‌ها اعلام کرد. بر این اساس فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره یک میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان تعیین شده است.

در بخش قوای محرکه، فیدلیتی پرستیژ به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با سامانه پاشش مستقیم سوخت TGDI مجهز است. این پیشرانه که با کد SQRF4J16 شناسایی می‌شود و همان نمونه به کار رفته در فونیکس تیگو ۸ پرو است و توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت در دور ۵۵۰۰ و بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر در محدوده ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو ۶ از طریق یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه تَر به محور جلو منتقل خواهد شد.

بر اساس اعلام بهمن موتور، فیدلیتی پرستیژ در نسخه ۵ نفره دارای مصرف سوخت ۷.۷ و در نسخه ۷ نفره دارای مصرف سوخت ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی است. همچنین سیستم تعلیق به کار رفته در فیدلیتی پرستیژ در محور جلو از نوع مستقل مک‌فرسون و در محور عقب از نوع مستقل چند اتصالی است.

فیدلیتی پرستیژ دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۴۹، ۱۹۰۰، ۱۷۲۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز به ۲۷۴۵ میلی‌متر می‌رسد. همان طور که از این اعداد پیدا است، فاصله بین دو محور فیدلیتی پرستیژ با فیدلیتی پرایم برابر بوده و این دو محصول دارای پلتفرم و حتی بدنه یکسانی هستند و فیدلیتی پرستیژ، فیس‌لیفت ماژور را پشت سر گذاشته است.

بر اساس اعلام شرکت بهمن موتور جرم خالص فیدلیتی پرستیژ در نسخه ۵ نفره ۱۶۱۹ کیلوگرم و در نسخه ۷ نفره به ۱۶۴۲ کیلوگرم می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا