خودرو

ارزش گمرکی سه مدل خودروی وارداتی GAC راساموتور اعلام شد + جدول اسفند ۱۴۰۲


ارزش گمرکی سه مدل جدید خودروی وارداتی GAC راساموتور اعلام شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده این سه مدل شامل امکو، امپو و امزوم هستند که به ترتیب دارای ارزش گمرکی ۱۹۹۰۰، ۱۸۰۰۰ و ۱۷۵۰۰ یورو هستند.

خودروی جی ای سی امکو مجهز به موتور توربوشارژر چهار سیلندر ۱.۵ لیتری است که توان تولید ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را دارد. این موتور همچنین از سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد که باعث افزایش راندمان آن شده است. قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق گیربکس هفت دنده دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خودروی امکو ۶.۹۵ ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۳ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و عقب چند اتصاله مستقل است که ایمنی و راحتی سرنشینان را افزایش می‌دهد.

موتور امزوم نیز همان توربوشارژر چهارسیلندر ۱.۵ لیتری است که توان ۱۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متری تولید می‌کند. این موتور با گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته متصل است که عملکرد مناسبی برای شهر و بزرگراه فراهم می‌کند. نکته‌ی جالب در امزوم، وجود کیت صدای اگزوز است که صدای خوشایندی به اتومبیل می‌دهد.

موتور امپو نیز همان ۱.۵ لیتری توربوشارژر است، اما با توان ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر. سرعت صفر تا صد آن ۷ ثانیه گزارش شده که برای یک خودروی در این کلاس بسیار مناسب است. قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در مجموع این سه مدل جدید GAC با موتور قدرتمند و امکانات رانندگی مطلوب، گزینه‌های جذابی برای بازار ایران به حساب می‌آیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا