خودرو

پیش فروش لاماری ایما با قیمت غیر قطعی و تحویل ۱۲۰ روزه + جدول دی ماه ۱۴۰۲


شرکت آرین پارس موتور، ششمین مرحله فراخوان پیش فروش لاماری ایما را اعلام کرده است. متقاضیانی که قبلا در سامانه یکپارچه خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند، از ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند تا پایان روز چهارشنبه ۱۶ اسفند می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت sales.lamari.ir نسبت به تکمیل فرایند خرید و واریز وجه اقدام کنند.
قیمت ۷۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب در نظر گرفته شده و مابه‌التفاوت نهایی بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. زمان تحویل لاماری ایما ۱۲۰ روز کاری پس از ثبت سفارش اعلام شده و خودرو به عنوان مدل ۱۴۰۳ تحویل مشتریان خواهد شد. رنگ‌های در دسترس برای سفارش این مدل شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز است.
آرین پارس موتور سود مشارکت سالیانه ۹ درصدی را برای خریداران لاماری ایما در نظر گرفته است. همچنین سود انصراف از طرح ۶ درصد سالیانه و جریمه تاخیر در تحویل ۲۱ درصد سالیانه تعیین شده است.

خودروی کراس‌اوور مونتاژی آرین پارس موتور از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که با تکنولوژی تزریق مستقیم بنزین، مجهز به ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه توان تولید ۱۹۵ اسب بخار نیرو و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور را دارد و به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل شده است. به کمک این گیربکس، نیروی ترمز بر روی چرخ‌های جلوی خودرو اعمال می‌شود.
حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۹.۵ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی ۶.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت شهری ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، حجم باک ۵۵ لیتری و همچنین ترمزهای دیسکی روی چهار چرخ، تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب چند لینکه از دیگر ویژگی‌های فنی لاماری ایما به شمار می‌روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا